    From: Mateusz Viste <m...@n...please>
    Subject: Re: Aplikacje Google - problem z domeną
    Newsgroups: pl.comp.www
    Date: Fri, 28 Aug 2009 18:52:06 +0200

    On Friday 28 August 2009 14:56, Shponter wrote:
    > Próbowałem dodać ją jako nową (http://www.google.com/a/cpanel/domain/
    > new) i dostaję komunikat:
    > "Ta domena została zarejestrowana i jest w trakcie procesu
    > weryfikowania własności. Jeśli uważasz, że rejestracja była
    > nieuprawniona, administrator Twojej domeny powinien skontaktować się z
    > pomocą techniczną Google."

    Proste: witryna musi przejść proces weryfikacji. Polega to na tym, że
    Google podaje ci meta tag HTML do wklejenia na stronę, by sprawdzić czy
    jesteś rzeczywistym właścicielem strony. Alternatywnie można stworzyć
    nowy plik (ze specyficzną nazwą) w katalogu głównym strony.

    > Googlałem dosyć długo ale nie znalazłem żadnej informacji na ten
    > temat...

    Widocznie mało szukałeś. Albo wcale. Proces weryfikacji jest jasno
    opisany.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste