  • Data: 2019-06-04 13:40:08
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-06-04 o 12:04, J.F. pisze:

    >Wiele aplikacji mam wyłączone jak nie używam. Zresztą aplikacja nie
    >robi za mnie przelewu i nic mi nie ukradła.

    Co nie znaczy, ze nie moze zrobic.
    Po prostu jeszcze na Ciebei nie trafilo.

    Ogolnie problem jest widac maly, bo banki ciagle dzialaja, ale z
    drugiej strony - z doniesien widac, ze rosnie ..

    >Zawsze telefon otwiera mi sms-a z kodem autoryzacyjnym. Czekam może
    >sekundę.

    Ale ja mowie o sytuacji, gdy jakis hacker zleci przelew, sms
    przyjdzie, aplikacja na telefonie go przechwyci, wysle do hackera i
    nawet sie nie dowiesz, ze pieniadze z konta wyplynely.

    >Może i mają swoje aplikacje. Muszą mieć, zeby wysłać kod na telefon.

    Maja.
    I widac przestali wierzyc sms-om.

    J.