  • Data: 2019-06-08 02:04:05
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-06, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> wrote in message

    > Ale historia skakania po BTSach nie ta sama...
    > I mogło się coś zaciąć w przekazaniu słuchawki z jednego BTSa do drugiego.
    > Akurat wtedy Twój działał dobrze a jej niedobrze- innym razem będzie
    > odwrotnie: twój nie będzie miał dostępu a jej będzie działał...

    Pszemol, nie wiem, ale po pierwsze to nie był moment a z 10 min jazdy,
    ca 500m, a po drugie nie spotkałem się z tym wcześniej jak tu mieszkam
    te prawie 20 lat. A Mail na moim iPadzie(2017) z każdą nową aktualizacją
    pracuje gorzej. Zablokowanie ekranu i powrót do poczty blokuje Maila na
    10-40s. Jak go ubije to działa (tuż po ubiciu) jak nalezy. Takich chec
    nie miałem na iPadzie2 z iOS aż do 9.x. Coś tam jest spieprzone, więc
    może spieprzone jest mocniej, niż się wydaje. Może zerknę pózniej na
    tego iphona żony i zrobię parę testów, to coś się wyklaruje.

    > Abonament ma tu niewiele wspólnego.

    Teoretycznie mógłby mieć, bo możnaby podług niego ustawiac np. jakies
    priorytety dostępu/przepustowości. Nie wiem czy ktoś to robi.

    --
    Marcin