  • Data: 2019-06-13 14:56:05
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d023b54$0$501$6...@n...neostrada.pl

    > A zapiszesz ?

    I zapiszę, i skasuję.

    > Za pomoca dodatkowego programu - serwera FTP czy SMB ...

    Za pomocą programu 'Shuttle FTP' -- serwera FTP.

    > Muzyczke chcialem na telefon wrzucic.

    Miałem sterowanie z obu stron -- ale z komputera
    jest wygodniej z uwagi na większy monitor.

    Odpalam (dwa kliknięcia) serwer FTP na telefonie
    i odpalam klienta FTP z Totalnego...

    -=-

    Tych serwerów FTP miałem masę, w tym jeden tak maluteńki, że go prawie nie było. ;)
    (ale z jakiegoś powodu nie polubiłem go) Na co dzień używam 'Shuttle FTP', którego
    teraz nie widzę w sklepie.

    Wiele programów (przeglądarek PDF, menadżerów plików itp.) ma w sobie serwery FTP.

    -=-

    Łączność z telefonem mam tylko bezprzewodową -- nawet nie wiem, czy po USB by poszło
    cokolwiek.

    --