  • 1. Data: 2011-06-12 16:58:56
    Temat: Aprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)?
    Od: Piotr <z...@g...com>

    Taki oto:

    http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-bardzo-ladny-motore
    k-polecam-M2605203.html

  • 2. Data: 2011-06-13 06:22:23
    Od: ursynek <s...@k...innego>

    W dniu 2011-06-12 18:58, Piotr pisze:
    > Taki oto:
    >
    > http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-bardzo-ladny-motore
    k-polecam-M2605203.html

    http://ursynek.ayz.pl/pegaso/Pegaso.jpg

    http://ursynek.ayz.pl/pegaso/Pegaso01.jpg

    Oglądałem, trudno mi cokolwiek powiedzieć od strony technicznej
    - nie znam się na tym. Na moje oko wyglądało wszystko poprawnie,
    moto zadbane, sprzedający zachwalał. Nie odpalał bo aku się
    ładował tak że nie słyszałem silnika. Jedyne na co zwróciłem
    uwagę, to tylna zębatka miała luzy (lekko odchylała się w
    kierunku koła), nie wiem czy tak powinno być. Zawsze wydawało mi
    się że powinna być na sztywno przymocowana do obręczy.

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 3. Data: 2011-06-13 07:50:00
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 08:22, ursynek pisze:
> [...]
    > luzy (lekko odchylała się w kierunku koła), nie wiem czy tak powinno
    > być. Zawsze wydawało mi się że powinna być na sztywno przymocowana do

    Hej no dzieki ;) Nie no bez odpalenia to trudno cokolwiek powiedziec.
    Zebatka, luzy? Zle ;)

    No i jest taki z 2001 roku (to juz z wtryskiem - mniej pali) za ta sama
    kase...wiec...

  • 4. Data: 2011-06-13 08:13:05
    Od: ursynek <s...@k...innego>

    W dniu 2011-06-13 09:50, Piotr pisze:

    > Hej no dzieki ;) Nie no bez odpalenia to trudno cokolwiek
    > powiedziec. Zebatka, luzy? Zle ;)
    >
    > No i jest taki z 2001 roku (to juz z wtryskiem - mniej pali) za
    > ta sama kase...wiec...

    Też mi się wydawało że nie powinno być tam luzów, może ktoś
    katował :) Ja nie byłem zainteresowany głównie ze względu na
    wysokie spalanie, z tego co wyczytałem rotax na pięciu zaworach
    potrafi wciągnąć 8-10, a mi jednak na ekonomice zależy. A
    przymierzyć się przymierzyłem chociaż =]

    Ile spala taka na wtrysku?

  • 5. Data: 2011-06-13 09:14:29
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał

    > No i jest taki z 2001 roku (to juz z wtryskiem - mniej pali) za ta sama
    > kase...wiec...

    Wiec chcesz kupic motocykl niszowy. Raczej predzej niz pozniej pozalujesz.
    Za kwote o ktorej mowa (7000zl) mozesz kupic BMW F650 z ktorego serwisem
    nie ma problemu i ktore pali ponizej 5l/100km.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2011-06-13 09:46:52
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 10:13, ursynek pisze:
    > Ile spala taka na wtrysku?

    Ponoc ok. 7...ale to tez ten sam rotax (no prawie) wiec no wiesz...jak
    pocisniesz (a to 1 gar dalej) to i pewnie pod 9-10 podejdzie...

    ..tez mnie to odstrecza od Pegaso, choc moto fajne w sumie

  • 7. Data: 2011-06-13 09:47:30
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 11:14, Hinek pisze:
    > Wiec chcesz kupic motocykl niszowy. Raczej predzej niz pozniej pozalujesz.
    > Za kwote o ktorej mowa (7000zl) mozesz kupic BMW F650 z ktorego serwisem
    > nie ma problemu i ktore pali ponizej 5l/100km.

    Ale co w Pegaso jest niszowego - Rotax, Ohlins...itd...

  • 8. Data: 2011-06-13 10:57:25
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał

    > Ale co w Pegaso jest niszowego - Rotax, Ohlins...itd...

    Kup i przekonaj sie. Najlepiej uczyc sie na wlasnych bledach.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2011-06-13 11:18:51
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 12:57, Hinek pisze:
    > Kup i przekonaj sie. Najlepiej uczyc sie na wlasnych bledach.
    > Pozdr

    Chyba jednak bedzie F650 - to spalanie mnie przekonuje...;)

  • 10. Data: 2011-06-13 12:12:25
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Mialem przez rok BMF650, bylem bardzo zadowolony. Czesci niedrogie i to w
    serwisie Bmki, z patentow to gazniki Mikuni byly zakladane w ktorejs z Suzi,
    mam gdzie w notesie to sprawdze w ktorej.
    Spalanie rzeczywiscie w granicy 5 na sto, na gaznikach.