  • 11. Data: 2012-09-06 21:09:18
    Temat: Re: Apropos podrobek Apple
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-09-06 10:16, J.F pisze:
> [...]
    sts/246srfbqg6G

    > Ale tam w tle jest jedna ciekawa rzecz - darmowa reklama ktora samsung
    > zyskal :-)
    >
    > Zakladajac ze w tekscie jest cokolwiek prawdy - w SB chyba nie brakuje
    > ludzi z notebookami, wszyscy sie rozgladaja i patrza na te dyskretne
    > literki ktore sasiad ma na swoim ?

    Ps. nie wiem co jest takiego wspanialego w tym SB. Akurat mam okazje
    prawie codziennie przechodzic obok ich lokalu, i przez szybe ogladam jak
    przy stolikach siedza rozparci konsumenci "maczjato" w plastikowych
    kubkach, na blacie oscentacyjnie rozlozone ipad, iphone, czasem do
    zestawu macbook. Tak siedzia i udaja ze "pracuja". Dla mnie to troche
    smieszne, to tak jakby sie w mcdonaldsie lansowac ;) Widac SB musi sie
    bardziej plebejski zrobic, wtedy lans sie na inny obiekt przeniesie

  • 12. Data: 2012-09-06 21:44:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lukz" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >to troche smieszne, to tak jakby sie w mcdonaldsie lansowac ;) Widac
    >SB musi sie bardziej plebejski zrobic, wtedy lans sie na inny obiekt

    Ale mowa o USA - tam juz chyba spowszednial ?

    Moze po prostu kawa dobra, jedzenie lepsze, albo internet lepszy niz
    u konkurencji.
    Albo np nikt na ciebie wilkiem nie patrzy ze siedzisz godzine przy
    jednej kawie ...

    J.

  • 13. Data: 2012-09-07 09:08:54
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-09-06, o godz. 21:09:18
    lukz <l...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > to troche smieszne, to tak jakby sie w mcdonaldsie lansowac ;) Widac
    > SB musi sie bardziej plebejski zrobic, wtedy lans sie na inny obiekt

    Bo w Starbusiu to się lansuje a nie pracować. Jak naszemu ochroniarzowi
    daliśmy iPhone-a to też zaczął tam bywać bo wreszcie miał co pokazać
    małolatom. ;-)

    Zdrówko

  • 14. Data: 2012-09-08 11:30:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 7 Sep 2012 09:08:54 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >Bo w Starbusiu to się lansuje a nie pracować. Jak naszemu ochroniarzowi
    >daliśmy iPhone-a to też zaczął tam bywać bo wreszcie miał co pokazać
    >małolatom. ;-)

    Masz swojego ochroniarza? Szacun :)

    PS: NMSP :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2012-09-08 13:39:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "lukz" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2012-09-06 10:16, J.F pisze:

    > Moze po prostu kawa dobra, jedzenie lepsze

    Nie, to tylko przekonanie o nobilitujacej sile tego miejsca.

  • 16. Data: 2012-09-09 10:19:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:
> [...]
    > u konkurencji.
    > Albo np nikt na ciebie wilkiem nie patrzy ze siedzisz godzine przy

    a tę kasę to można i siedzieć dwie godziny...

    też czasem kawę w sieciówkach pijam i uważam że ceny sa z kosmosu
    (przynajmniej w RP)

  • 17. Data: 2012-09-09 11:47:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 10:19:33 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a tę kasę to można i siedzieć dwie godziny...
    > też czasem kawę w sieciówkach pijam i uważam że ceny sa z kosmosu
    > (przynajmniej w RP)

    A ile tam kosztuje ?
    Bo wiesz, nie placisz za kawe, placisz za miejsce, za usluge, za koszta
    stale, za podatki ... a w koncu za wygode i przyjemnosc wlasna, przeciez
    nie ma obowiazku, mozesz o suchym pysku siedziec/isc/jechac.

    w najgorszej budce na wynos kawa bedzie ze 3zl kosztowala albo i drozej ..

    J.

  • 18. Data: 2012-09-10 09:08:45
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-09-08, o godz. 11:30:23
    jerzu <t...@i...pl> napisał(a):

    > Masz swojego ochroniarza? Szacun :)
    >
    > PS: NMSP :)

    Mamy a nie mam. I to nie jednego choć tylko jeden dostał iPhone-a bo
    nudził ;-) Ostatnio trenują o z tym kolesiem:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bob_Sapp ;-)

    Zdrówko

  • 19. Data: 2012-09-11 16:55:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > A ile tam kosztuje ?
    > Bo wiesz, nie placisz za kawe, placisz za miejsce, za usluge, za
    > koszta stale, za podatki ... a w koncu za wygode i przyjemnosc
    > wlasna,
    no i własnie dlatego to robię i marudzę...