    From: "HAL" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Arogancja monopolisty
    Date: Wed, 11 Sep 2002 09:54:54 +0000 (UTC)

    > chcialbym opowiedziec moja przygode z naszym ukochanym monopolista TPSA.
    >
    > Po trzytygodniowym oczekiwaniu nadszedl ten piekny dzien - dzisiaj miano
    > zainstalowac mi Neo +.
    > Po 2 tygodniach oczekiwania na sprawdzenie, czy mozna, po trzech
    tygodniach
    > od zlozenia zamowienia czekalem na montera z zapartymm tchem.
    > Mial on zjawic sie pomiedzy 18.00 a 20.00.
    > Niestety, daremnie wypartrywalem go do 20.30 po czym zadzwonilem na
    > infolinie.
    {ciach}

    mialem w pewnym sensie podobna sytuacje.
    zamowienie na neo+ zlozylem w polowie lipca (opisywalem to juz na grupie).
    czas mijal i nic sie nie dzialo. w koncu zadzwonila do mnie pani z tepsy z
    pytaniem
    jaki jest nr pesel wlasciciela linii telefonicznej(kolo polowy sierpnia).
    potem dowiedzialem sie ze mam czekac, ktos sie ze mna skantaktuje i umowi
    montera.
    czas mijal... pewnego dnia zadzwonila pani z tpsa i powiedziala mi ze monter
    byl i w _wyznaczonym_ terminia nie zastal abonenta w lokalu. w skrzynce na
    listy
    znalazlem karteczke od montera z podobna informacja. nikt z mojej rodziny
    nie
    umowilby sie w tej sprawie bez konsultacji ze mna, a nawet jesli to
    powiedzieliby
    mi o tym fakcie. pani z tepsy nie wiedziala kto "umowil" mnie w taki sposob.
    kolejny termin zostal wyznaczony na za dwa tygodnie, na 19-tego. dodatkowo
    dowiedzialem sie ze w ten sposob przegapilem juz 2 terminy, ale te
    informacje byly
    sprzeczne z kolejna rozmowa, wiec nie wiem czy mozna im w ogole ufac. gdyby
    nie
    fakt ze w moim miescie (Otwock) perspektywy na Internet z innych zrodel sa
    nikle
    pokazalbym monopoliscie srodkowy palec. a tak pozostaje mi czekac...
    ludze sie jedynie nadzieja ze historia Jack-a nie powtorzy sie w moim
    przypadku,
    bo juz licze dni i godziny. ech....

    pozdrawiam
    HAL