eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipArogancja monopolisty › Re: Arogancja monopolisty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: porzeraczmuzguw <t...@p...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Arogancja monopolisty
    Date: Wed, 11 Sep 2002 18:11:34 +0000 (UTC)
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 34
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <l...@4...com>
    References: <alloba$jpe$1@news.supermedia.pl> <alnmpp$b9s$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: t...@p...net
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1031767894 9083 10.201.6.118 (11 Sep 2002 18:11:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2002 18:11:34 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Wed, 11 Sep 2002 19:11:17 +0200
    X-Original-Sender: USENET News <n...@n...onet.pl>
    Fake-Sender: [05680723 mail.onet]@pp237.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pp237.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: news.onet.pl 1031764304 26284 80.50.47.237 (11 Sep 2002 17:11:44
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: a...@o...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: 11 Sep 2002 17:11:44 GMT
    X-Original-X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:53816
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 11 Sep 2002 16:58:48 +0000 (UTC), "Dash" <d...@d...org> in msg
    <alnmpp$b9s$1@news.tpi.pl> wrote:

    >W moim przypadku poskutkowalo wybranie sie do kierownictwa BOKu i "wylania"
    >zali.
    >Dwa dni pozniej mialem juz NEO+ mimo tego ze na infolini mowili mi
    >ze bede jeszcze czekal kolejne tygodnie

    U mnie wystarczyła telefoniczna interwencja i monter (inny) był 5 dni
    po terminie. ZTCW problemy wynikają z tego, że monterzy są samodzielni
    - biorą po prostu ileś tam zamówień i ruszają w teren, czy wszystkich
    zdążą obsłużyć to już wielka niewiadoma.

    P.S. Monter który przyszedł okazał się bardzo miłym i konkretnym
    człowiekiem. Nie ukrywał on, że w jego firmie panuje totalny burdel,
    że sprzęt który dostają [chodzi o urządzenia dostępowe na centralach]
    to złom [odbierany przez niekompetentne osoby, które nie mają pojęcia
    o sprawach technicznych], że wszelkie procedury są maksymalnie
    pogmatwane. Przy SDI przypadł mi nie do końca funkcjonujący port w
    urządzeniu dostępowym w centrali (I-net działał, telefon nie),
    podobnie było przy Neo - tu "modem" nie chiał się zsynchronizować,
    padło podejrzenie o wadliwy port. I co? Monter musiał gdzieś tam
    zadzwonić, żeby zgłosić awarię tego i tego portu i poprosić o
    przydział na kolejny. Osoby odbierające to zgłoszenie muszą znów
    zadzwonić gdzie indziej do techników, którzy owy port udostępnią -
    przez taką zabawę instalacja potrafi wydłużyć się do dwóch godzin!
    Mało tego - okazuje się, że wielka i szacowna tpsa nie jest w stanie
    zaopatrzyć swych pracowników w porządne narzędzia do cięcia i
    zaciskania kabli! Ehh...
    --
    pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
    --{ http://*** }-- --{ http://pozmu.net }--
    --{ http://hotscripts.pl }--
    The only thing to fear, is running out of beer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: