  • Data: 2014-08-01 11:32:22
    Temat: Re: Artykuł w najnowszym Elektronik-u
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > To streść co tam ciekawego powiedział, bo mało kto kupuje to pismo, poza
    > tym ta firma robi produkcję specjalną i ma trochę inne koszty i wymagania,
    > więc wynurzenia prezesa mało przystają do nas tu amatorów czy
    > półzawodowców.

    Czytając tę grupę mam odczucie że amator raczej tutaj nie znajdzie
    sobie miejsca. Ja bym tu określił raczej półzawodowcy, zawodowcy i firmy.

    Obserwując zachowanie się firm, zgodzę się z prezesem WG Electronics
    że firmy już nie dzielą się na: dystrybutorów, producentów płytek i
    montażownie. A raczej te usługi są oferowane razem - kompleksowo.
    Ciekawe czy to chęć większego zysku czy raczej walka o przetrwanie
    zmusiła ich do takiego poszerzenia usług.

    A odnośnie ARM i AVR. ARMY (Cortex-y) są na tyle skomplikowane że coraz
    bardziej utrudnione jest dogłębne poznanie ich jak np. 8 bitowych AVR-ów.

    Zresztą, przeczytaj wywiad to może podyskutujemy.

    pytajacy