  • 21. Data: 2011-09-13 08:32:09
    Temat: Re: Aster łamie prawo
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-13 10:27, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > A tam wymiękli. Z takim samym efektem ta mityczna kancelaria wszystkim
    > zainteresowanym obejrzeniem walki mogła nakazać wykupienie PPV zamiast
    > korzystania z darmochy. To kablówki zwietrzyły możliwość ukręcenia
    > lodów, z czego skrzętnie skorzystały. I powiem tyle, że jeśli temu
    > procederowi na samym jego początku łba się nie urwie, to będzie kwitł,
    > bo brak dotkliwych konsekwencji tylko rozzuchwali operatorów. KRRiT
    > powinna się tym zająć i wdeptać w ziemię kablówki, które w celu
    > osiągnięcia zysku pozwoliły sobie wyciąć to, co na co dzień dają free. I
> [...]

    UPC tak zrobiło - za 39,90zł. I ludzie płacili.

  • 22. Data: 2011-09-13 08:51:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > To kablówki zwietrzyły możliwość ukręcenia lodów, z czego
    > skrzętnie skorzystały.

    Właściwie to masz rację. Faktycznie ten powód jest bardziej
    wiarygodny :-). Duże sieci mają w swojej ofercie VOD, PPV i
    mogą takie numery odwalać... Ale to chwyty trochę poniżej
    pasa, wkurzające klientów...

    > KRRiT powinna się tym zająć i wdeptać w ziemię kablówki,
    > które w celu osiągnięcia zysku pozwoliły sobie wyciąć to,
    > co na co dzień dają free.

    Tu też masz rację. Pomijam umowę klient-operator, ale w
    umowach operatorów z nadawcami jest klauzula że program ma
    być reemitowany w całości, bez naruszania jego
    integralności, bez żadnych wstawek, przerw itd... Czyli
    Aster przyciął w tzw. ch...a.

  • 23. Data: 2011-09-13 09:05:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Robert_J* napisał(-a):

> [...]
    > być reemitowany w całości, bez naruszania jego
    > integralności, bez żadnych wstawek, przerw itd... Czyli

    Wtedy nie szczyp się i pisz. W sprawach skarg i wniosków
    http://www.krrit.gov.pl/dla-abonentow-i-konsumentow/
    kontakt-i-formularze/
    Pamiętaj o podaniu swoich danych teleadresowych jeśli chcesz mieć szanse
    na odpowiedź.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 24. Data: 2011-09-13 11:36:47
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Właśnie znalazłem :-) :
    http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Aster-wylaczyl
    -RTL-Klienci-sa-wsciekli,wid,13780835,wiadomosc.html
    ?ticaid=1d045

  • 25. Data: 2011-09-13 15:24:38
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Artur Maśląg wrote:

    > UPC tak zrobiło - za 39,90zł. I ludzie płacili.

    Ale za co? Za ten RTL co w normalnych warunkach jest FTA, czy za PPV z
    prawdziwego zdarzenia, bez reklam w HD itp.?

    P.

  • 26. Data: 2011-09-13 16:54:20
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Stacja RTL została wyłączona czas walki Adamka z Kliczką. Jest to
    [...]

    I tu widać, jaka przepaść dzieli Polskę od cywilizowanej części Europy.
    Niemcy nie dość, że sami mają FTA, to jeszcze dzielą się tym z innymi. A
    u nas? Szkoda gadać.

  • 27. Data: 2011-09-13 19:58:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-13 17:24, bufi pisze:

    > Ale za co? Za ten RTL co w normalnych warunkach jest FTA, czy za PPV z
    > prawdziwego zdarzenia, bez reklam w HD itp.?

    "Za jajco" :) Płacili za PPV z polskim komentarzem i być może HD
    - o to musisz zapytać tych, którzy zapłacili i oglądali.

    Aster i kilku mniejszych operatorów Cable TV zwyczajnie obcięło RTL
    nie dając nic w zamian.

  • 28. Data: 2011-09-14 07:22:19
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 11 Sep 2011 10:41:18 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nie sprawdzałem, bo już oglądałem z Astry, (do której dostęp mam dzięki
    >Farfałowi - dałem się nabrać na darmową platformę TVP i kupiłem monoblocka).

    przeciez to nie bylo z winy Farfala - on zrobil dobrze, inni to
    zepsuli. Poza tym gdyby nie Farfal, to pewnie musialbys przestawiac
    czasze a tak kupiles sobie monoblock.

    Wg mnie wszystkie polskie platformy powinny korzystac z obydwu pozycji
    satelitarnych...

    --
    ThinkXtra

  • 29. Data: 2011-09-14 07:25:10
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Sep 2011 12:42:37 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Ja tam nie wiem - był na HB i zero kłopotów z czymkolwiek. Były
    >jakiś plotki o kodowaniu na czas transmisji, ale plotkami pozostały.

    plotki rozsiewali polscy operatorzy (ppv) aby jednak sie zdecydowac na
    zakup u nich

    --
    ThinkXtra

  • 30. Data: 2011-09-14 07:26:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wg mnie wszystkie polskie platformy powinny korzystac z
    > obydwu pozycji
    > satelitarnych...

    A to niby dlaczego? To może idźmy dalej: dlaczego nie z
    trzech albo nawet czterech?