  • 41. Data: 2011-09-14 17:58:49
    Temat: Re: Aster łamie prawo
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Sep 2011 21:58:02 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >"Za jajco" :) Płacili za PPV z polskim komentarzem i być może HD
    >- o to musisz zapytać tych, którzy zapłacili i oglądali.

    Było 2 x SD i 1 x HD. Ale tylko w cyfrowej ofercie. W analogu RTLu nie
    ma od... nawet już nie pamiętam od kiedy, więc nie musieli nic
    wycinać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2011-09-14 18:02:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Sep 2011 19:58:49 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Było 2 x SD i 1 x HD. Ale tylko w cyfrowej ofercie. W analogu RTLu nie
    >ma od... nawet już nie pamiętam od kiedy, więc nie musieli nic
    >wycinać.

    W ofercie cyfrowej RTLu też nie ma, to tak tytułem uzupełnienia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2011-09-14 19:02:12
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Za wcześnie.

    To jeszcze ujdzie :-)

  • 44. Data: 2011-09-14 20:22:52
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-09-10 22:18, rageofhonor pisze:
    > Stacja RTL została wyłączona czas walki Adamka z Kliczką. Jest to
    > niezgodne z regulaminem i umową z RTL. Zgodnie z prawem mają
    > transmitować program bez przewy. RTL nie nakazało blokady tego kanału.
    > Czyli jest to podstawa do wypowiedzenia umowy.

    Dziwne te kablówki. Ja ostatnio wyplątałem się z kablówki, założyłem
    dosłownie 2 dni przed walką telewizję "n" (zbieg okoliczności, że akurat
    wtedy) i jeszcze n-ka specjalnie na kanale 109 puścił RTL Schweiz .., i
    spokojnie za darmo legalnie można było obejrzeć.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 45. Data: 2011-09-14 20:25:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-14 22:22, crazy bejbi pisze:

> [...]
    > wtedy) i jeszcze n-ka specjalnie na kanale 109 puścił RTL Schweiz .., i
    > spokojnie za darmo legalnie można było obejrzeć.

    Jakie jeszcze specjalnie? N-ka ma to od dawna - ja nie było Polsatu to
    F1 tam oglądałem :)

  • 46. Data: 2011-09-14 22:15:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j4qtnk$fp9$1@polsl.pl...
    > Za wcześnie.

    >To jeszcze ujdzie :-)

    Wręcz przeciwnie.
    Wolałbym krzyk z opóźnieniem, ale gola to chcę widzieć najpierw.

  • 47. Data: 2011-09-15 04:09:16
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Wolałbym krzyk z opóźnieniem, ale gola to chcę widzieć najpierw.

    No tak, ale niektórzy oglądają TV i przy okazji robią też coś innego, a
    wtedy "przyspieszony" głos mówi, kiedy rzucić wszystko i patrzeć na
    ekran :-)

  • 48. Data: 2011-09-15 06:39:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j4rtpc$13p$1@polsl.pl...
> [...]

    >No tak, ale niektórzy oglądają TV i przy okazji robią też coś innego, a
    >wtedy "przyspieszony" głos mówi, kiedy rzucić wszystko i patrzeć na ekran

    No tak, ale dla takich "kibiców" HD na meczu jest całkowicie zbędne,
    wystarczy analog, więc po co takie kombinacje miałyby być?

  • 49. Data: 2011-09-15 09:27:01
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > No tak, ale dla takich "kibiców" HD na meczu jest całkowicie zbędne,
    > wystarczy analog, więc po co takie kombinacje miałyby być?

    Analogu i tak niedługo nie będzie, a to czy ktoś lubi te
    kilka-kilkanaście najważniejszych minut meczu oglądać w SD czy HD to w
    sumie jego sprawa (i jego pieniądze) ;-)

  • 50. Data: 2011-09-15 11:02:05
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 15 Sep 2011 00:15:23 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    >wiadomości news:j4qtnk$fp9$1@polsl.pl...

    >Wręcz przeciwnie.
    >Wolałbym krzyk z opóźnieniem, ale gola to chcę widzieć najpierw.

    na kompie zainstalowac kawalek softu i zrobic buffor z regulacja
    opoznienia (jezeli audio za szybko).

    --
    ThinkXtra