eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAsystent Google › Re: Asystent Google
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Asystent Google
    Date: Sat, 19 Jan 2019 22:53:09 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <q208cf$e83$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5c39ac3c$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com>
    <5c3dd85d$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <5c3e037f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <n...@4...com>
    <5c3efe52$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    <5c3f9495$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    <q...@4...com>
    <5c41af1c$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1tgfm$m21$1@node1.news.atman.pl>
    <5c42dffc$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-65-77-98.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1547936975 14595 89.65.77.98 (19 Jan 2019 22:29:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jan 2019 22:29:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <5c42dffc$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1088200
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-19 o 10:33, Trybun pisze:
    > W dniu 2019-01-18 o 21:28, Animka pisze:
    >>
    >>> Faktycznie, i u mnie trudno zobaczyć jakąś wyższość Asystenta nad
    >>> poprzednikiem czyli Google Now.
    >>
    >> Ja mam natomiast aplikację "wyszukiwanie głosowe". Nie wiem jak ona mi
    >> wlazła do telefonu, ale bardzo przydatna jest. Powiem coś i już mi
    >> wyszukała :-)
    >> Na asystenta jeszcze nie mam ochoty, bo denerwuja mnie w telefonie
    >> różne szczekacze.
    >>
    >> W Orange na infolinii podłączyli jakiegoś robota odbierającego
    >> połączenia i łączcego z działami. szczekał jak najęty, więc w nerwach
    >> powiedzialam mu sp-dalaj (rozmowa nagrywana) i się rozłączyłam.
    >> Zadzwoniłam ponownie i wreszcie odezwała sie normalna żywa osoba.
    >> Pewnie przed chwilą się śmiała.

    > To wyszukiwanie to chyba to samo co Google Now, i jest to elementem
    > systemu. A o ile spełniasz pewne kryteria to Asystent zawita i u Ciebie
    > bez względu na to masz na to ochotę.

    To ja tego asystenta po prostu przymknę i już.

    > Co do Orange to większych debilów na infolinii nie spotkałem w żadnej
    > innej firmie. Tak że osobiście zastanawiał bym się co wybrać - jazgot
    > automatycznej szczekaczki czy bajdurzenia kompletnie niekompetentnych
    > matołów.

    Chciałam się połączyć/wybrać nr.4 (orange energia).
    Nie podoba mi sie to, że Orange ma Energię, rozlicza faktury, a nie
    zrobili do tego strony dla klienta i nie na w nic wglądu. Dopiero z
    faktury. Pewnie niezłe machlojki robią na klientach. Skoro ktoś ma w
    Orange założone konto to i Orange Energia powinna tam być. Konrto
    założyłam, bo myślałam, że będzie dostęp do Orange Energii. Tak jak w
    Innogy jest dostęp do wszystkich danych, podania stanu licznika, faktury
    można sobie pobrać itp. W związku z tym, że prąd od przyszłego roku
    bardzo zdrożeje narazie sie wstrzymuję, bo tu mam gwarancję, że ceny za
    1 KWh nie podniosą. Narazie czekam jaki będzie rezultat.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: