    From: Marvin <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Audio w domu
    Date: Fri, 1 Jan 2021 21:34:13 +0100

    > Tym bardziej zwróć uwagę na problem. Zacznij od sporządzenia profilu
    > słuchu a potem kup sprzęt umożliwiający korekcję ubytków.

    Takie eksperymenty robię jak mam słuchawki założone. I starczy!

    Tutaj chodzi mi o to aby dotychczasową mikrowieżę apgrejdować lekko
    poprzez jej modernizację lub wymianę na nową. Tak aby dało się słuchać
    rozgłośni radiowych takich jak 357 lub Nowy Świat, jakiegoś serwisu
    steamingowego typu Tidal oraz była możliwość puszczenia płyty z MP3
    zalegających na NAS Synology.

    Wiek i stan uszu pozwalają położyć laskę na tym czy będzie to 320 czy
    128 kbps i innymi tego typu pierdołami. Więc kupno Denona tudzież innej
    marki wyższopółkowej odpada - szkoda kasy.

    U kolegi w kuchni gra jakiś taki głośnik Sonos One. Dla mnie to nawet
    nieźle brzmiało. Ale to do Apple było.

    Marvin