  • 1. Data: 2016-03-08 03:16:02
    Temat: Audiofilski hit !!
    Od: s...@g...com

    Popatrzcie na cenę.

    http://sklep.fusic.pl/harmonix-x-dc-million-maestro-
    1-5m-autoryzowany-dealer.html

  • 2. Data: 2016-03-08 06:47:36
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:

    > Popatrzcie na cenę.
    >
    > http://sklep.fusic.pl/harmonix-x-dc-million-maestro-
    1-5m-autoryzowany-dealer.html
    Serce pewnie pęka gdy się pomyśli, że przez kabel zasilający za 36 900,00
    pln płynie ten sam prąd, który wcześniej płynął przez nikczemnie
    (w porównaniu) tanie kable np. ? 2,5mm^2 i to w obie strony.
    BTW co to za materiał ,,Najczystszy PCOCC (kierunkowy)"?

  • 3. Data: 2016-03-08 09:00:08
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > BTW co to za materiał ,,Najczystszy PCOCC (kierunkowy)"?

    http://www.avsforum.com/forum/91-audio-theory-setup-
    chat/1497485-pcocc-copper-better-than-regular-copper
    .html

    ...traditional copper has oxygen impurities of 200 to 500 parts per
    million (PPM), while traditional OFC copper reduces that to less than 10
    PPM. With the OCC process, the figure is cut in half to less than 5 PPM
    of oxygen, and less than 0.25 PPM of hydrogen (compared to 0.5 PPM for
    OFC)...

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 4. Data: 2016-03-08 09:28:02
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik MKi napisał:

> [...]
    > PPM. With the OCC process, the figure is cut in half to less than 5 PPM
    > of oxygen, and less than 0.25 PPM of hydrogen (compared to 0.5 PPM for

    A ta kierunkowość to w czym sie objawia? :-D

  • 5. Data: 2016-03-08 09:38:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 8 marca 2016 09:28:09 UTC+1 użytkownik Michał Czarkowski napisał:
    > A ta kierunkowość to w czym sie objawia? :-D

    W kierunku przepływu pieniędzy, od frajera do sprzedawcy :>

    L.

  • 6. Data: 2016-03-08 09:43:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Michał Czarkowski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:nbm2ek$1jqd$1@gioia.aioe.org...

    chat/1497485-pcocc-copper-better-than-regular-copper
    .html

    > A ta kierunkowość to w czym sie objawia? :-D

    Że w prawidłową stronę lepiej puszcza prąd a w przeciwną gorzej :).
    Ciekawe, czy jak w końcu odkryją nadprzewodniki w temperaturze pokojowej to
    audiofile będą kupowali coś jeszcze lepszego - o ujemnej rezystancji ? :)
    P.G.

  • 7. Data: 2016-03-08 10:08:24
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    > to audiofile będą kupowali coś jeszcze lepszego - o ujemnej rezystancji ?
    Ujemna rezystancja już istnieje od dawna :-D , ale nie widziałem takiej
    pozycji w tym sklepie. :-D

  • 8. Data: 2016-03-08 10:21:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    morawiecki wczoraj pochwalił elektroda's machers...
    to tak apropo wątku...

  • 9. Data: 2016-03-08 10:21:56
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Michał Czarkowski pisze:
    [..]
    > Ujemna rezystancja już istnieje od dawna :-D , ale nie widziałem takiej
    > pozycji w tym sklepie. :-D

    Masz na myśli ujemny _współczynnik_ rezystancji?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2016-03-08 11:15:01
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik AlexY napisał:

    > Michał Czarkowski pisze:
    > [..]
    >
    > Masz na myśli ujemny _współczynnik_ rezystancji?

    Żartując miałem na myśli ujemną rezystancję dynamiczną:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rezystancja_dynamiczna
    https://en.wikipedia.org/wiki/Negative_resistance