  • Data: 2016-07-25 16:22:26
    Temat: Re: Auto z kratką na firme chcę na osobowe prywatne - jak?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-25 o 15:07, sirapacz pisze:

    > ja nie powiedzialem do ktorej chce bo nie jestem ksiegowym. ale gdybym
    > sam mial decyzję podjąć nie słuchając księgowej to bym sprzedal tak:
    > -auto ktore kupilem bez vat (uzywka na vat 0) bym sprzedał z vat 0%
    > -auto jakie kupilem z fv 23% (akurat takie mam) sprzedalbym na fv 23%
    > (ale kojarze ze kiedyś bylo tak, ze po 5 latach moge sprzedac bez
    > doliczania vat czyli w stawce vat 0% - napisales ze sie zmienilo)

    Kurcze, skąd ludzie biorą takie pomysły?
    Tyle bzdur w trzech zdaniach, szkoda czasu na prostowanie,
    bo epistołę trzeba by napisać.

    > ale z racji mojej bojaźliwości jeśli chodzi o US to słucham się zawsze
    > swojego biura rachunkowego.

    Podejrzewam, że to biuro nie jest najwyższych lotów, bo
    skoro takie podajesz recepty jak wyżej, to nie wiem czy one wynikają
    z Twojego studiowania i braku rozumienia przepisów czy
    wynikają z analizowania tego co biuro
    robi z Twoimi dokumentami :-) i jeśli opierasz się na tym co oni i jak
    księgują,
    to też strach w Twoje księgi zaglądać :)