  • Data: 2018-08-21 09:29:17
    Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-16 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    w-na-polskich-aut

    > Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na
    > zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

    No właśnie nie wiem skąd się takie debile biorą. Właśnie wczoraj
    siedział mi jakiś tir na zderzaku tak blisko, że jego świateł nie
    widziałem. Nie wiem po jakiego grzyba, skoro przede mną był sznur
    przynajmniej kilkunastu samochodów.
    Jak mrygnąłem mu przeciwmgielnym to oczywiście przywalił długimi prosto
    w jadących z przeciwka, mnie oświetlił co najwyżej zderzak.

    I co z takim debilem zrobić? W razie czego jemu nic się nie stanie, a u
    mnie na tylnym siedzeniu dzieci :(