  • Data: 2015-08-08 02:51:00
    Temat: Re: Autostrady za darmo w szczycie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Aug 2015 00:00:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...
    >>
    > Rozmawiamy o tym jak rozwiazać problem.
    > Ja akurat jak najbardziej jestem w stanie uwierzyc, ze ten problem jest
    > nierozwiazywalny, bo urzednicy tak "wynegocjowali umowy" ze nikt sie teraz
    > z nikim nie chce i nie moze dogadac.

    Autostrada to nie transport, gdzie umowa trwa dzien, tydzien, czasem
    rok - ale konkurencja w obie strony duza.

    Przy czym problem w zasadzie dotyczy kulczykowej A2 - Kulczyk "dal"
    pieniadze, zbiera pieniadze na bramkach, i umowa jest jakas taka, ze
    co zbierze, to jego. Jak mu kto bedzie chcial zabrac, to bedzie
    protestowal, i slusznie.

    Juz na A1 operator zbiera w imieniu ministra. Wiec jak minister mowi
    "dzis nie zbierajcie", to jego prawo.

    > Ale nawet wtedy mozna cos zrobic - trzeba tylko chciec i miec odrobine
    > dobrej woli albo odwrotnie - odpowiednio twarde buty zeby pare osób kopnąc
    > w dupe.

    Ale kogo - urzednikow, ktorzy moze juz nie pracuja ? Umowy to nie
    zmieni.
    Czy przedsiebiorcow ? Tak dlugo ich kopac z roznej strony, az sie
    zgodza. No swietny plan w panstwie prawa :-)

    J.