    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Awaryjne zasilanie w domku jednorodzinnym.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 28 Dec 2017 14:14:57 +0100

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 12:17:11 +0100, ToMasz napisał(a):
    > upsy apc, plują czymś podobnym do sinusa. w każdym razie zasilacze

    To "podobne do sinusa" czy "square aproximated sine" to czesto wlasnie
    prostokat, tylko z chwila 0V.
    Czyli +320, 0, -320, 0, +320 itd.

    > komputerowe działają, silniki w CO działają, akumulatory 2x45ah się
    > ładują koszt całości poniżej 500zł. czego jeszcze chcesz?

    Wentylator na asynchronicznym silniku tez sie kreci, ale buczy
    znacznie mocniej.
    Pompa CO tez bedzie mocniej buczec ... ale moze zniesie.
    Podobnie drobne transformatory w zasilaczach roznych.
    Bo zasilaczom komputerowym to wszystko jedno ... chyba ze maja zbyt
    ambitny PFC :-)

    No i ciekaw jestem jak "zarowki LED" na to zareguja, te z
    kondensatorowym zasilaczem.

    J.