  • Data: 2010-02-10 19:29:01
    Temat: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:hkqr8b$6st$1@news.onet.pl...
    > b)
    > wg mnie najgorszy sposób napisania że chodzi o 20x. Dla mnie ten autor
    > nigdy nie wykształcił się w C, kopiował z Pascala.

    To jest jakiś koszmarny mit, który słyszę tu po raz n-ty. Piszę w Delphi od
    przeszło dziesięciu lat i od samego początku, od banałów rozwiązujących
    równania kwadratowe przez myśl mi nie przeszło, żeby trzymać przetwarzane
    właśnie dane w jakimkolwiek komponencie.

    Jeśli ktoś pisze kod w taki sposób, to nie tyle uczył się od kogoś piszącego
    w Pascalu, co od kogoś, kto również nie umie projektować programów.

    > W sumie, dzięki że bronisz czegoś co nie do obronienia, bo pokazuje że
    > "subkultura BCB" nie przyśniła nam się ale istnieje.

    W Visual Studio nie da się popełnić takiego potworka, który trzyma
    przetwarzane dane w komórkach tabelki? Da się? No to nie jest to "subkultura
    BCB", tylko subkultura "programistów", którzy nie wiedzą do czego służą
    komponenty i tyle. Dlaczego wszyscy programiści C tak bardzo jeżdżą po BCB?
    Żeby się dowartościować? Środowisko programistyczne jak każde inne.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!