  • Data: 2010-02-11 09:22:00
    Temat: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Od: WRonX <w...@-...wronx.net> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Czerwinski pisze:

    > obudź się o 3 w nocy i powiedz ile razy pętla się wykona
    >
    > dla mnie tę oczywistość ma (o ile musi od jedynki):
    > for(int i=1; i<=20;i++)
    >
    > gdyby nie musiało od jedynki
    > for(int i=0; i<20;i++)
    >
    > z cyklu "mała rzecz a cieszy"

    OK, myslalem, ze mowimy o czyms istotnym z punktu widzenia wydajnosci,
    poprawnosci programowania w C pod Win32 etc. A Ty mowisz o wygodzie :)

    Osobiscie musze przyznac, ze rzeczywiscie tworze takie petle, jak
    podales, ale nigdy nie zastanawialem sie, dlaczego. Po prostu tak mi
    bylo wygodniej. Wydaje mi sie, ze to kwestia subiektywna.

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]