  • 21. Data: 2014-03-07 22:14:03
    Temat: Re: BIZNESTANK...
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-03-07 10:07, J.F. pisze:

    > Kawa akurat na Orlenie dobra.
    > A jak wstales o 5 rano bez sniadania, to cos trzeba zjesc, niestety -
    > jest co jest.
    >
    > J.

    Co do kawy, to w magdonaldzie lepsza

  • 22. Data: 2014-03-08 01:46:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, jerzu wrote:

    > W sumie nie są takie złe :) A w te 4% to jakoś nie wierzę, samym
    > papierem nie da się oszukać człowieka :))

    Pamiętasz akcję po którejś "chorobie wściekłych krów" czy
    czegoś tam, kiedy badali, czy konkretnego mięsa nie dodaje
    się do innych wyrobów? Nie pomnę, czy szło o koninę czy
    jakoś tak.
    Bodaj na Islandii testy DNA (które w tym celu stosowali)
    wysypały się na jednym wyrobie mięsnym.
    Zero tkanki zwierzęcej konkretnie, wyłącznie roślinne
    i "chemia" :) Przy badaniu DNA "zero" to musiało być dość
    konkretne zero, pewnie nawet nikt z pracowników od tygodni
    w palec się nie skaleczył ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2014-03-08 02:57:20
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 marca 2014 01:46:39 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    >
    > i "chemia" :) Przy badaniu DNA "zero" to musiało być dość
    >
    > konkretne zero, pewnie nawet nikt z pracowników od tygodni

    W każdym jedzeniu chemia a przewidywana długość życia najdłuższa w historii Polski.
    Można sprawdzić w necie jak ktoś nie wierzy.

  • 24. Data: 2014-03-08 10:05:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, k...@g...com wrote:

    > W każdym jedzeniu chemia a przewidywana długość życia najdłuższa w historii Polski.
    Można sprawdzić w necie jak ktoś nie wierzy.

    Akurat do tego się nie wtykałem :)
    Chodziło wyłącznie o "oszukanie", pozorowanie wytworu mięsopochodnego
    faktycznie nie zawierającego mięsa.

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2014-03-08 16:36:07
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 marca 2014 10:05:11 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    >

    > Akurat do tego się nie wtykałem :)
    >
    > Chodziło wyłącznie o "oszukanie", pozorowanie wytworu mięsopochodnego

    Nie zwracałem nigdy uwagi na parówki na stacjach. Czy tam napisane że parówka i cena
    czy parówka z mięsa i cena. Jakaś połowa ludzi na Ziemi zamiast mięsa odżywia się
    soją. Gdyby nie to ze strasznie się po niej pierdzi to i ja od czasu do czasu bym coś
    sojowego zjadł. Niektóre potrawy sojowe są smaczne. A sojowe podróby typowo mięsnych
    wyrobów niewiele różnią się w smaku od ich pierwowzorów.

  • 26. Data: 2014-03-08 18:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > Co do kawy, to w magdonaldzie lepsza

    Chyba żartujesz...

  • 27. Data: 2014-03-08 19:33:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.03.2014, 12:06, anacron pisze:
    > Kiedyś dostałem, dawało to 4gr zniżki na litrze, zniżkę
    > na bułki ze Słowacji i kilka innych. Później została tylko zniżka na
    > paliwo, teraz z 4gr stopiło mi się to na 1GR, a Pan za mną nie miał
    > wcale. Jak się dowiedzieliśmy, zależy to od ilości tankowanego paliwa.
    > Tym oto sposobem Orlen może moim skromnym zdaniem włożyć sobie tą kartę
    > w dupę. :)

    A wydawaloby sie, ze duzo jezdzisz...
    Ja na biznestanku mam 8gr na Orlenie i Bliskiej.

  • 28. Data: 2014-03-09 18:34:49
    Temat: Re: BIZNESTANK... ERRATA
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-03-06 23:15, megrimsES pisze:

    > Mnie kiedyś powiedzieli, że jak mam kilka aut, to wystarczy jedna
    > karta. Potem powiedzieli, że jenak musi być kilka kart jak jest kilka
    > aut, ale te ileś-tam litrów będzie się kumulowalo. Na końcu wyszło,
    > że chuja - żadnych zniżek, bo to każde auto indywidualnie musi spalić
    > 500l miesięcznie. Od tego czasu przestałem tankować na orlenie,
    > bo to złodziejska firma. A było to na samym początku akcji z
    > biznes-srankiem. A jakbyście wiedzieli za ile Orlen kupuje parówy
    > od Sokołowa i ile tam jest procent mięsa, to byście sobie od razu
    > zaczęli szukać miejsce na cmentarzu.
    Dopytałem u źródeł. To Indykpol dostarcza wyroby parówkopodobne
    orlenowi, a nie Sokołów. Sokołów przepraszam. Ale też ma 4% mięsa.