  • Data: 2015-05-16 10:10:49
    Temat: Re: BUZ11 - czy można puścić prąd przez podłoże?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ca41a004-17c2-40f2-8014-37fdf7075393@googlegrou
    ps.com...

    > Wszystko mi się podoba, a najbardziej cena :) (w TME, bo u konkurencji ku
    > swemu zdumieniu znalazłem po 20zł), rozglądam się jednak jeszcze za czymś

    Zajrzałem do karty katalogowej Si4800

    18,5m? to on ma przy sterowaniu 10V (przy 4,5V ma 33m? i 7A).

    W SO8 ja bym zaproponował IRL6342:
    - 14,6m? przy 4,5V
    - 9,9A
    - w TME tańszy od Si4800

    Sprawdził by się też IRLU024N (IPAK, gwarantowane 110m? przy 4V), ale widzę,
    że w TME akurat 0 (niedawno je kupiłem). Nie wiem co dokładnie znaczy
    "Dostawy na magazyn" - czy że lada chwila będzie.
    P.G.