  • Data: 2017-10-22 21:01:35
    Temat: Re: Bardzo wolny Internet. :-(
    Od: "Pat" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:uz4pcict14u8.z2mscsbiuvyy$.dlg@40tude.net...
    > Niestety, ale trzyletni telefon, z nierozwijanym systemem
    > i aplikacjami to już zabytek. Strony są ogromne, przeładowane
    > multimediami i ich wyświetlenie wymaga ogromnej mocy
    > obliczeniowej.
    Tego, że telefon ma 3 lata nie zmienię. Wygląda na to,
    że przeglądarki też nie zmienię, przynajmniej nie na
    Operę Mini, która, jak rozumiem, mogłaby coś poprawić.
    Równocześnie pomiary szybkości Internetu pokazują,
    że jest on wystarczająco szybki na wejściu do smartfona.
    Pozostaje system i aplikacje.
    Ściągnięty i zainstalowany Doradca uaktualnienia pokazał,
    że byłoby możliwe uaktualnienie do Windows Phone 10.
    Pytanie: czy warto ?
    Szczególnie istotne byłyby dla mnie opinie użytkowników,
    którzy używali wersji 8.1, a następnie 10.
    Ponadto, jak po takim uaktualnieniu systemu wygląda
    sprawa uaktualnienia aplikacji? Trzeba je ściągać
    i instalować od nowa?

    Pozdrawiam
    Pat