  • Data: 2019-12-25 11:51:57
    Temat: Re: Bateria do komóry.
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten przypadek. Miałem wiele razy okazję KUPIĆ/DOSTAĆ i zamontować
    > oryginalną baterię do starego telefonu (ostatnio Samsung S5) gdzie
    > oryginał miał 50% pojemności i był GORSZY od 4 letniej używanej baterii.
    > Nic nie dało jakieś "formatowanie". Zakup  innej baterii z firmy Green
    > Cell był zdecydowanie trafiony i bateria działa idealnie. Te baterie
    > (oryginalne) nie posiadają bitej/drukowanej daty produkcji i najczęściej
    > ich produkcja kończy się z datą zakończenia produkcji telefonu. Później
    > nieładowane leżakują i tracą pojemność. Starzenie się ogniw jest
> [...]

    Nie opowiadam farmazony, ale tak jak Ty bazuję na własnym doświadczeniu
    praktycznym.

    Próba formowania baterii litowych nic nie daje, aczkolwiek
    przeprowadzenie pełnego cyklu naładowanie-rozładowanie do wyłączenia
    może pomóc ponownie skalibrować układ ładowania (który na przykład w
    Samsungu S3 Mini lubił wariować).

    GreenCell robi fajne akumulatory, a poza tym ma porządny serwis -
    przerabiałem go z baterią do notebooka.