  • 1. Data: 2019-12-24 21:29:31
    Temat: Bateria do komóry.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Obecna bateria w moim telefoniku trzyma na nicnierobieniu ok. doby. Chyba
    powinienem sobie kupić inną. Którą baterię byście kupili i czemu? :)

    https://allegro.pl/oferta/bateria-samsung-galaxy-min
    i-2-s6500-s6102-
    s7500-7468482378
    https://allegro.pl/oferta/bateria-samsung-eb464358vu
    -galaxy-mini-2-
    s6500-5602384086

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2019-12-24 21:45:06
    Temat: Re: Bateria do komóry.
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-12-24 21:29, Jacek Maciejewski wrote:
    > Obecna bateria w moim telefoniku trzyma na nicnierobieniu ok. doby. Chyba
    > powinienem sobie kupić inną. Którą baterię byście kupili i czemu? :)

> [...]

    To może być szmelc, a może i nie.

    > https://allegro.pl/oferta/bateria-samsung-eb464358vu
    -galaxy-mini-2-
    > s6500-5602384086

    Ta może okazać się stara i niewiele lepsza od Twojej obecnie.

    Ale wybrałeś najtańsze, więc w razie czego strata niewielka...

  • 3. Data: 2019-12-24 22:43:54
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    > Obecna bateria w moim telefoniku trzyma na nicnierobieniu ok. doby.
    > Chyba powinienem sobie kupić inną. Którą baterię byście kupili i
    > czemu?:)

    Ocipłeś? Przy tych cenach to bierz obie, i kontrafałdy nie zawracaj :)
    Zauważ, że tańsza ma pojemność większą!

    Mój Lenovo "leniuchując" zżera ogniwo w jakieś 10h! No to mam dwa:
    wymiana, nawet w trzęsącym autobusie, trwa góra 2, może 2ipół minuty, no
    ale nie każdy Fon jest pod tym względem taki przyjazny.

    Za PB-mi nie przepadam, acz właśnie nabyłem, bo solarny, pojemny, i tani:
    https://allegro.pl/oferta/power-bank-setty-5000mah-s
    olarny-niebieski-8526078549

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 4. Data: 2019-12-24 23:07:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Obecna bateria w moim telefoniku trzyma na nicnierobieniu ok. doby. Chyba
    > powinienem sobie kupić inną. Którą baterię byście kupili i czemu? :)

> [...]
    Nigdy, przenigdy nie kupuje się oryginalnej baterii do telefonu, którego
    produkcja się zakończyła :] Każda NOWA leżakowana bateria po roku od
    daty produkcji ma pojemność ok >70% nowej i spada.
    Proponuję zakup (troche drogie) ale produkty renomowanych firm
    (zamienniki). Sprawdzone dziesiątki razy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2019-12-25 00:01:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Sprawdzone dziesiątki razy.
    Co Ty z tymi telefonami robisz że dziesiątki razy musiałeś baterie wymieniać
    Ja komórki używam od 20 lat żona też od 20 córka od 10 i baterie może ze dwa razy
    wymieniliśmy(ostatni raz w 2009 chyba)
    Największy kłopot był z iPhonami 7 żony i córki, tam po roku w jednym po półtora roku
    w drugim bateria trzymała zaledwie pół dnia
    Na szczęście pozbyliśmy się badziewia kilka tygodni temu i kupiliśmy normalne
    telefony(Xiaomi)
    Ps
    Mój Lenovo P2 ma 3 lata i bateria starczy na 2 dni

  • 6. Data: 2019-12-25 09:43:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 5e028c3f$0$537$6...@n...neostrada.pl

    > Każda NOWA leżakowana bateria po roku od daty
    > produkcji ma pojemność ok >70% nowej i spada.

    IMO dobre akumulatory niezauważalnie słabną w efekcie rocznego leżakowania.

    IMO dobre akumulatory wytrzymać powinny ostrą eksploatację ,,swego''
    urządzenia wiele (~10) lat! (a co dopiero bezczynne leżakowanie roczne)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-12-25 10:23:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.12.2019 o 23:07, LordBluzg(R) pisze:
> [...]

    te baterie będą miały około połowy pojemności tego co Ci producent dał w
    nowym telefonie. obojętnie jaką TANIĄ kupisz. poszukaj oryginału,
    zobaczysz jaka jest różnica w cenie.

    > Nigdy, przenigdy nie kupuje się oryginalnej baterii do telefonu, którego
    > produkcja się zakończyła :] Każda NOWA leżakowana bateria po roku od
    > daty produkcji ma pojemność ok >70% nowej i spada.
    dobrze że tego nie czytają właściciele aut elektrycznych.

    ToMasz

  • 8. Data: 2019-12-25 10:36:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-25 o 00:01, Kris pisze:
    > Co Ty z tymi telefonami robisz że dziesiątki razy musiałeś baterie wymieniać

    Okazyjnie serwisuję znajomych.

  • 9. Data: 2019-12-25 10:38:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-25 o 10:23, ToMasz pisze:

    > dobrze że tego nie czytają właściciele aut elektrycznych.

    Mylisz rodzaje baterii i zapominasz że bateria do telefonu NOWA,
    nieuzywana traci na wartosci szybciej niż uzywana.

  • 10. Data: 2019-12-25 10:45:49
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Proponuję zakup (troche drogie) ale produkty renomowanych firm
    > (zamienniki). Sprawdzone dziesiątki razy.

    Z tym spadaniem pojemności w ciągu jednego roku nieco pojechałeś, ale w
    danym konkretnym przypadku chodzi o telefon, który miał premierę prawie
    8 lat temu, więc oryginalne baterie do niego mogą być faktycznie bardzo
    stare. Chyba że ten model baterii był wykorzystywany w jakichś dużo
    późniejszych modelach telefonów, ale raczej to nie ten przypadek.