  • Data: 2019-03-12 19:59:53
    Temat: Re: Baterie do elektryków
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

    > popatrz na mój drugi akapit. To co napisałeś jest prawdą, ale w
    > ograniczonych warunkach. Inaczej mówiąc czym lepiej wbijać gwoździe
    > śrubokrętem czy kluczem nastawnym? Nastawnym! ale jeszcze lepiej
    > młotkiem! Gdzie w Twoim rozumowaniu jest mołotek? Czyli silnik
    > spalinowy wyprodukowany tak aby spalał efektywnie lpg, alkohol, olej
    > kujawski?

    Powiem wiecej - jeżeli chcemy być konsekwentni to nalezy dązyc do tego
    zeby samochody spalały jak najmniej na 100km.

    Jak do tego dazyc?
    - płynny ruch
    - ograniczenie jakis absurdalnych mocy w stylu 300-400km

    Ja na zime zakładam osłony zimowe dzieki czemu diesle pala mi srednio 10-
    15% mniej. Jak to jest mozliwe ze auta nie maja takich aumatycznych
    przesłon na przedzie ktore regulowałyby przepływ chłodzenia pod wpływem
    temp na zewnatrz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,