  • Data: 2019-11-16 05:32:01
    Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 listopada 2019 10:15:32 UTC-6 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Tylko po co? Żeby spalić więcej i szybciej wymienić sprzęgło?
    > Najwyraźniej udaje mu się wytracić prędkość na luzie - bardziej
    > optymalnie się nie da.

    Oj, pojecie slabe u ciebie moj drogi Padawanie.
    Hint: Jak wlaczysz zeby komputer pokazywal spalanie chwilowe to sie zdziwisz co sie
    dzieje miedzy "0 gazu" a "gazu tyle zeby predkosc utrzymac"

    Ale ci nie zdradze co bo mysle ze nauka jest owocniejsza jak sie samemu odkrywa.

    PS. Do sprzegla i redukcji jest daleka droga przy zwalnianiu przed swiatlami...