  • Data: 2017-09-19 11:11:03
    Temat: Re: Batman to, czy ładowarka?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daje blisko 4A, więc to już coś. Nie trzeba nawet kręcić korbką ;)

    próbowałem coś podobnego zrobić, ale celowałem w okolice 1A. Niestety,
    nie działa tak jak powinno. telefon sprawdza napięcie, potem sonduje
    wydajność prądową i.... ustawia się w korzystniejszych warunkach na
    mniej niż 300mA. czyli 30% możliwości. żadne kondensatory (nawet
    wielości szklanki) czy kombinacje szeregowo równoległe z przetwornikami
    step down - nie dają dobrego rezultatu. żeby to dobrze działało, musi
    mieć albo duży zapas mocy, albo ogniwo. (ewentualnie jakiś układ
    ogłupiający telefon, ale to chyba nie zadziała z każdym modelem)
    ToMasz
    PS więcej prądu/mocy oczywiście z moich baterii słonecznych dało sie
    wyciągnąć ale do świecenia zarówkeczką 6 woltową...