  • 1. Data: 2009-08-12 21:32:30
    Temat: [GW] Będzie seppuku w TP?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    Protesty po samobójstwach w France Telecom

    Największy akcjonariusz Telekomunikacji Polskiej ma nie lada problem -
    w ciągu półtora roku aż 20 pracowników francuskiej spółki popełniło
    samobójstwo.

    Związki zawodowe przekonują, że to przyczyną samobójstw jest
    zarządzanie personelem w France Telecom. Dlatego ponad 120 pracowników
    francuskiego koncernu telekomunikacyjnego manifestowało w środę w
    Besancon we wschodniej Francji. Pracownicy zebrali się przed lokalną
    siedzibą przedsiębiorstwa po tym, jak poinformowano o śmierci ich
    kolegi - 28-letniego technika Nicolasa G. Zdaniem związkowców G.
    został ostatnio skierowany na stanowisko, które uważał za znacznie
    poniżej swoich kwalifikacji.

    Koncern, w którym 26 procent udziałów ma państwo francuskie, zatrudnia
    187 tys. ludzi.

    http://tinyurl.com/la76nq

    Ircys

  • 2. Data: 2009-09-16 19:52:51
    Temat: Re: Będzie seppuku w TP?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 12 Sie, 23:32, Ircys <i...@p...pl> wrote:
> [...]
    > poniżej swoich kwalifikacji.
    > Koncern, w którym 26 procent udziałów ma państwo francuskie, zatrudnia

    cd: http://tinyurl.com/owfutd

    Ircys

  • 3. Data: 2011-04-27 07:36:44
    Od: "Ircys" <i...@p...pl>

    On 16 Wrz 2009, 21:52, Ircys <i...@p...pl> pisze...

    > cd:http://tinyurl.com/owfutd

    cd czarnej serii: http://tinyurl.com/6bet4oz
    Ciekawe czy w TP nie pojawią się takie dramaty
    po szykowanym outsourcingu?

    Ircys

  • 4. Data: 2011-04-30 12:47:29
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On 16 Wrz 2009, 21:52, Ircys <i...@p...pl> pisze...

    > Ciekawe czy w TP nie pojawią się takie dramaty
    > po szykowanym outsourcingu?

    Ktoś potrafi u nas zatuszować takie przypadki. Najlepszym przykładem są trzy
    ubiegłoroczne samobójstwa, które szybko zniknęły z portali internetowych, a
    w gazetach informacje pojawiły się tylko w lokalnych dodatkach.
    Oficjalna wersja TP, to nieszczęśliwe wypadki...
    R.

  • 5. Data: 2011-05-02 11:36:02
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 30 Kwi, 14:47, "R" <r...@n...spam> pisze...

> [...]
    > w gazetach informacje pojawiły się tylko w lokalnych dodatkach.
    > Oficjalna wersja TP, to nieszczęśliwe wypadki...

    Potrafisz wskazać jakiegoś linka (jakiś trop - czas, miejsce, itp.),
    bo np. ja nic o tym
    nie wiedziałem?

    Ircys

  • 6. Data: 2011-05-02 14:23:08
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 30 Kwi, 14:47, "R" <r...@n...spam> pisze...

    > Potrafisz wskazać jakiegoś linka (jakiś trop - czas, miejsce, itp.),
    > bo np. ja nic o tym nie wiedziałem?

    Np. tu:
    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36030,7640521,Wysko
    czyla_z_okna__bo_bala_sie_zwolnienia_.html

    http://www.bankier.pl/forum/temat_tpsa-kolejna-proba
    -samobojstwa,8253590.html

    R.