    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.gps
    Subject: Re: Będziemy śledzeni
    Date: Fri, 1 May 2009 11:01:17 +0200

    news:m3pretrbup.fsf@intrepid.localdomain...
    > Bardzo naiwne.
    > Skad wiesz ze ktos inny nie bedzie chcial popelnic przestepstw,
    > korzystajac z gromadzonych w taki sposob danych?

    Oczywiście, że nie wiem. Tylko co to zmienia. Od ścigania tych innych są
    odpowiednie służby. Poza tym, powiedz jakiegoż to groźnego przestępstwa
    można się dopuścić wykorzystując tego typu dane? Jakaś nieuczciwa
    konkurencja i planowanie usytuowania sieci barów w oparciu o częstości
    pobytu ludzi w danym miejscu?

    > Moze inaczej: jest praktycznie pewne, ze wiele osob bedzie chcialo takie
    > przestepstwa popelniac, i niektorzy z nich beda w stanie to robic. Jest
    > tylko szansa, ze nie bedziesz jedna z ofiar.

    No właśnie. Ale co by to mogły być za przestępstwa? Bo to mnei nurtuje.