  • 1. Data: 2016-01-15 13:02:33
    Temat: Bezmyślność ludzka nie zna granic
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Właśnie zacząłem czytać artykuł "Projektowanie obwodów drukowanych dla
    złożonych układów elektronicznych" ze styczniowego Elektronika (s. 63) i
    już na początku autor zabił mnie stwierdzeniem "większa liczba warstw
    pozwala dodawać plany zasilania, plany masy i prowadzić ścieżki z
    pełniejszą kontrolą impedancji". Chwila konsternacji - jakie, k..wa,
    "plany"? Dopiero po chwili uświadamiam sobie, że jakiś geniusz tak
    przetłumaczył angielskie "plane" w kontekście warstw/płaszczyzn
    zasilania/masy. :-D

  • 2. Data: 2016-01-15 15:04:30
    Temat: Re: Bezmyślność ludzka nie zna granic
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "plany"? Dopiero po chwili uświadamiam sobie, że jakiś geniusz tak
    > przetłumaczył angielskie "plane" w kontekście warstw/płaszczyzn

    I mamy kolejnego "prezydenta" FIFA/UEFA/etc... coś nam geniu...januszy (a to
    przecież takie fajne chłopaki) tłumaczenia obrodziło...
    Pewnikiem z Google Translate korzystał i wszystkiego nie poprawił :P
    Czekajmy, kiedy "odpowiednio" przetłumaczą angielskie "eventually" :P
    Więcej słów "fałszywych przyjaciół" plizzz :PP

    --
    LH

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2016-01-15 18:10:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    "pederaści prezentują angielskie dżołki..."
    ciekawe co się teraz będzie działo, młodzi już przeprani a tu PiS
    wygrywa wybory... "europejska demokracja na skale..."...

  • 4. Data: 2016-01-15 19:08:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 13:02, JDX pisze:
> [...]
    > "plany"? Dopiero po chwili uświadamiam sobie, że jakiś geniusz tak
    > przetłumaczył angielskie "plane" w kontekście warstw/płaszczyzn

    Przesadzasz.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2016-01-15 19:41:48
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-15 19:08, janusz_k wrote:
    [...]
    > Przesadzasz.
    Przecież to nie jest zapis nieoficjalnej rozmowy koleżków z branży tylko
    artykuł w piśmie które trochę ludzi czyta. Więc w mojej krytyce nie ma
    przesady. Swoją droga wydawnictwo chyba nie ma żadnej korekty tylko jadą
    na cut&paste bez żadnego zastanawiania się.

  • 6. Data: 2016-01-15 20:55:45
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    JDX wrote:
> [...]
    > jakie, k..wa, "plany"? Dopiero po chwili uświadamiam sobie, że jakiś
    > geniusz tak przetłumaczył angielskie "plane" w kontekście

    Poszukaj na allegro (zaznacz by szukało też w opisach jak nic nie znajdziesz)
    "keep away from fire".
    Geniusz(e?)ki często opisują tak ubranka jakie mają po szkrabie jako właśnie
    znaną marę. No w sumie dużo ciuszków ma taki zapis to marka bardzo znana :D

  • 7. Data: 2016-01-15 21:54:35
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 19:41, JDX pisze:
> [...]
    > przesady. Swoją droga wydawnictwo chyba nie ma żadnej korekty tylko jadą
    > na cut&paste bez żadnego zastanawiania się.

    Ale tytuł postu sugeruje jakby ktoś zrobił coś bardzo niebezpiecznego
    dla siebie i otoczenia.A ty się wyżywasz na biednym tłumaczem który nie
    umiał przetłumaczyć 'plane'

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2016-01-16 12:45:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-15 o 21:54, janusz_k pisze:

    > Ale tytuł postu sugeruje jakby ktoś zrobił coś bardzo niebezpiecznego
    > dla siebie i otoczenia.A ty się wyżywasz na biednym tłumaczem który nie
    > umiał przetłumaczyć 'plane'

    To nie jest "biedny tłumacz", tylko ktoś, kto robi to komercyjnie i
    powinien brać odpowiedzialność za to, co robi.

    A jak nie umie tłumaczyć technicznych (na podstawowym poziomie!)
    tekstów, to może niech się zatrudni gdzieś w sejmie - będzie miał
    towarzystwo na swoim poziomie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam