    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bezpieczniki polimerowe - kiedy NIE stosować?
    Date: Thu, 20 Nov 2014 19:16:14 +0100

    Atlanis zapewne niechcący puścił na priv:

    >Hmm... A w przypadku prostych układów z MCU i kilkoma interfejsami
    >(Ethernet, RS232/485, CAN) nie ma przeciwwskazań? Polimerowy wystarczy?

    No ale gdzie chcesz ten bezpiecznik dawać ? Na zasilaniu, czy gdzieś
    indziej ? Jakie zasilanie ? Zasilacz ? Baterie ?
    Bez szczegółów trudno mi powiedzieć...

    Ja np. polimerowe bezpieczniki stosuję np. na wyjściach udostępnionych
    użytkownikowi, gdzie wypuszczam np. 12V do "zastosowań ogólnych".
    Wtedy jak użyszkodnik zrobi zwarcie, to nie uszkodzi na stałe.