  • Data: 2018-05-26 12:47:15
    Temat: Re: Biało-czerwona drużyna chce mnie wybzykać
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2018 o 21:29, RadoslawF pisze:

    > Kiedy okaże się to prawdą to będą strajki i będzie się mówić.

    Strajków nie będzie, pracownicy uczelni to bardzo spolegliwe towarzystwo.
    W grudniu ubiegłego roku wydano zarządzenie o odebraniu pracownikom
    wyższych uczelni prawa do możliwości zaliczania części dochodu do
    kosztów uzyskania przychodu z tytułu pracy twórczej. Oficjalna tabelka,
    o ile "średnio" obniży się dochód netto:
    prof. zwyczajny - 456 zł
    prof. nadzwyczajny - 415 zł
    prof. nadzwyczajny uczelniany - 289 zł
    adiunkt ze stopniem dr hab. - 279 zł
    adiunkt - 235 zł
    asystent ze stopniem dr - 194 zł
    asystent - 158 zł
    Zarządzenie wchodzi w życie od 1 czerwca, niedługo więc zobaczymy, ile
    jest "nieśrednio".
    Pobawmy się w Kasandrę: za parę miesięcy minister Gowin zapowie znaczną
    podwyżkę pensji pracowników uczelni, w rzeczywistości będzie to pewnie
    rekompensata części obecnej obniżki. I wtedy będzie bardzo dużo hałasu.

    P.P.