  • Data: 2018-05-26 11:51:40
    Temat: Re: Biało-czerwona drużyna chce mnie wybzykać
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 maja 2018 04:41:32 UTC-5 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > A może nie był zły tylko przedwczesny.
    > Coraz więcej w hipermarketach jest kas samoobsługowych.
    > W centrach dystrybucyjnych po magazynach coraz częściej jeżdżą roboty a
    > nie biegają ludzie.
    > Ciekaw jestem ile czasu potrzeba aby wszystkie prace fizyczne (praca na
    > kasie to prawie fizyczna) zostały zastąpione przez automaty.
    > Ciekawe co jest najtrudniej zautomatyzować. Jak do zbioru truskawek nie
    > będzie się zatrudniało pracowników sezonowych tylko odpowiedniego
    > robota, który w dzień i w nocy będzie jeździł (a może chodził jak pająk
> [...]

    Mnie te truskawki zastanawiaja.

    Pracownik moze zebrac w godzine te 5-10kg (zakladam, z sufitu wroze, dawno nie
    zbieralem) gdyby mu dac te 2pln za kg wiecej to w sklepie ta cena o tyle podskoczy.
    Co jest niewielka podwyzka a pracownik sie wtedy znajdzie.

    Ale jakims cudem sie nie znajduje.

    I teraz co?
    Te 2pln podwyzki na kg skutkujace podwyzka o 10-20pln/h jest za malo?
    A moze jakis posrednik siedzi i dyktuje ze za 4pln za kg to truskawke skupi a za 6
    nie skupi i lepiej zeby zgnily?

    A moze ceny sa dyktowane rynkiem globalnym gdzie jakies murzyny zbieraja te truskawki
    po 20gr za kg i masowy przetworca nie kupi tak drogich truskawek od polskiego
    rolnika?

    Co tu jest grane?