  • Data: 2016-07-25 11:40:00
    Temat: Re: Bialorus
    Od: "Hinek" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" napisał:

    > Ok byłem tam ostatnio z 6lat temu ale łapówki to była tak normalna rzecz
    > jak spanie i sikanie. Celnik - daj 5jewra, policjant zamiast mandatu -
    > 20jewro. Może ostatnio coś się zmieniło ale wtedy łapówy szły jak woda
    > zawsze i wszędzie.

    > Często stali z suszarami na jakichś 70 i sępili po 20 euro.

    Pomyliło Ci się z Ukrainą?
    Na Białorusi bywam od siedmiu lat. Nie było i nie ma problemu
    łapówkarstwa. Łukaszenka skutecznie to wytępił. Ostrzegam też
    przed próbami dawania łapę milicji. Efekt może być podobny jak
    w Niemczech. Celnikom na granicy dawałeś ??? To co piszesz jest
    nieprawdopodobne. Sprawdź dobrze gdzie byłeś, kraje musiałeś
    pomerdać

    --
    Hinek