  • Data: 2018-12-12 14:27:11
    Temat: Re: Bisekcja...
    Od: DMR <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pythona, to ja... Wiem, że coś takiego jest. :-)

    > Dlaczego nie jakies hashowanie ?

    Postudiowałem temat, bardzo fajna sprawa jeśli klucze występują według... klucza. :-)

    A skoro o tym mowa, to wyszła zmiana założeń.
    Klucze mają być jednak 120-bitowe (16 znakowe stringi, zera nie liczę).

    Czyli teraz muszę zrobić:

    A -> B -> A -> CKI
    A -> B -> A -> DROWICZ
    A -> B -> A -> FIUK

    B -> A -> BACKI
    B -> A -> CEWICZ
    B -> E -> CIKOWSKI

    itd.

    Czyli skorowidz. :-)

    Biorąc pod uwagę to, że do stworzenia klucza dozwolone będzie użycie niecałej setki
    znaków, nawet jeśli kolejne znaki-klucze wrzucę na zwykłe listy, to w najbardziej
    perfidnym przypadku dotarcie do właściwego klucza będzie wymagało co najwyżej 15*100
    porównań - przy czym przypadek taki NIGDY nie nastąpi, z uwagi na ilość elementów
    znikomą w porównaniu z liczbą możliwych kombinacji znaków w kluczu.

    Ale na pewno da się coś tu poprawić... Drzewo drzew? ;-]