  • Data: 2005-06-30 20:51:05
    Temat: Re: Bledne dane na top100.pl?
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Steven Jurczyk napisał(a):
    > Ale najciekawsze jest to ze zawsze ta wirtualna osoba postuja z miasta
    > Krakowa. Dociekliwym zostawiam ustalenie jakie firmy tam sie mieszcza :)

    Nie chcę się czepiać, ale "wirtualny kolega" Borek jest z W-wy :) Ale
    może owa firma otworzyła filię w stolicy :)

    % This is the openGeo whereFrom(TM) Server.
    % This server provides information only for PL IP address.
    % For more info please see http://www.opengeo.pl/help

    Adres IP / IP address : 193.108.206.253
    Miejscowość / City : Warszawa
    Powiat / District : Warszawa