  • 11. Data: 2015-02-24 09:57:43
    Temat: Re: Brak dźwięku poza kartą TV
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2015 o 05:25 Ewelina <E...@x...com.pl> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości

    > Po odinstalowaniu został wymuszony restart. Po restarcie sam poszukał
    > karty Sound MAX i zainstalował, ale nie pomogło. :-(

    Przykro mi.

    Coś jeszcze poradzę, ale to z gatunku "metoda prób i błędów".
    Do tego ciągle zakładam, że ktoś weryfikuje moje próby i natychmiast
    zweryfikuje jakiegoś babola.

    Zakładam, że w pewnym momencie włożyłaś do działającego i "gadającego"
    komputera kartę TV.
    System zainstalował kartę i zadziałało.

    Spróbuj zrobić to co powyżej bez karty TV, jeśli nie boisz się otworzyć
    obudowę - sorry, to nie ma być seksizm, dziewczyna ze śrubokrętem zniewoli
    wielu facetów :).

    Wymontuj kartę, powtórz czynności (odinstalowanie urządzeń, restart bez
    karty TV).
    Powinien pojawić się dźwięk.
    Wtedy zamontuj kartę - Windows powinien ją zainstalować.

    Oczywiście bardzo ważne - nie oszczędzaj miejsca na dysku, twórz punkty
    przywracania systemu.
    Powodzenia!

    --
    Trefniś

  • 12. Data: 2015-02-24 10:44:04
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 23 luty (poniedziałek), gdy o godzinie 18:50
    *Ewelina* naskrobał(a):

    > Co robić? Chciałabym uniknąć reinstalacji systemu.
    Zacznij od najbardziej prozaicznej sprawy: czy dźwięk nie został
    wyciszony/wyłączony.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-02-24 10:41:33

  • 13. Data: 2015-02-24 12:48:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-02-23 18:50, Ewelina wrote:

    > Dzisiaj, po włączeniu komputera, okazało się,
    > że nie działa dźwięk w żadnej z aplikacji poza
    > kartą telewizyjną. Dobrze, że chociaż to działa,
    > bo przynajmniej wiem, że przyczyna nie jest
    > fizyczna.

    Przejrzyj ustawienia dzwieku - mikser, czy zrodla
    sie nie odptaszkowaly albo suwak nie jest na zero.

    Btw, czy ten Aver TV nie ma wyjscia dzwieku
    z karty polaczonego kabelkiem do jakiegos line-in/cd-in
    na plycie glownej? Moze aplikacja od TV przy jakis
    kombinacjach, np. z nagrywaniem cos porzezbila
    w mikserze.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2015-02-24 14:35:56
    Od: "Ewelina" <E...@x...com.pl>

    Działa. Bardzo się z tego cieszę, chociaż nie wiem
    co pomogło, więc gdy się sytuacja powtórzy, to znowu
    nie będę widziała co robić. :-(

    Dziękuję za zainteresowanie moim problemem i rady.

    Pozdrawiam
    Ewelina