  • 1. Data: 2015-02-23 18:50:58
    Temat: Brak dźwięku poza kartą TV
    Od: "Ewelina" <E...@x...com.pl>

    Dzisiaj, po włączeniu komputera, okazało się,
    że nie działa dźwięk w żadnej z aplikacji poza
    kartą telewizyjną. Dobrze, że chociaż to działa,
    bo przynajmniej wiem, że przyczyna nie jest
    fizyczna.
    Używam Windows XP SP3. Karta dźwiękowa
    jest zintegrowana - Sound MAX Digital Audio.
    Wczoraj używałam tylko Nero Burning ROM
    w wersji 6. Znalazłam w Internecie informację,
    że może on być przyczyną, więc zainstalowałam
    jeszcze raz, ale nie pomogło.

    Próba przywrócenia systemu do stanu z wczoraj
    rano nie udała się - system nie został przywrócony
    bo nic się nie zmieniło (zdaniem systemu).

    Już kiedyś miałam coś takiego, ale wtedy po restarcie
    systemu samo przeszło. Nie pamiętam czy wtedy też
    się pojawiło po używaniu Nero Burning ROM.

    Co robić? Chciałabym uniknąć reinstalacji systemu.

    Bardzo proszę o pomoc.

    Ewelina

  • 2. Data: 2015-02-23 20:19:09
    Temat: Re: Brak dźwięku poza kartą TV
    Od: "Ewelina" <E...@x...com.pl>

    Pisałam trochę zdenerwowana tą awarią.
    Postaram się teraz trochę uzupełnić.

> [...]
    > że nie działa dźwięk w żadnej z aplikacji poza
    > kartą telewizyjną. Dobrze, że chociaż to działa,
    > bo przynajmniej wiem, że przyczyna nie jest

    Chodziło mi o to, że dźwięk słychać tylko gdy używam
    program AverTV, która korzysta z karty TV (PCI).
    Czyli mogę oglądać programy telewizyjne z głosem.
    Poza tym nie ma ani dźwięków systemowych
    (start systemu, zamykanie systemu, pojawienie się
    poczty w OE 6 itp.), ani w aplikacjach typu VLC
    odtwarzających filmy. Nie ma także głosu w Skype.
    To wszystko oczywiście działało do wczoraj i niczego
    nie zmieniałam. Uruchomiłam jedynie program DVD
    Shrink 3.2 i Nero Burning ROM 6.

    Ewelina

  • 3. Data: 2015-02-23 21:46:03
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2015-02-23 o 18:50, Ewelina pisze:
> [...]
    > Wczoraj używałam tylko Nero Burning ROM
    > w wersji 6. Znalazłam w Internecie informację,
    > że może on być przyczyną, więc zainstalowałam
    Otwórz Menedżera urządzeń, klikając przycisk Start, wskazując pozycję
    Panel sterowania, klikając pozycję System, klikając kartę Sprzęt, a
    następnie klikając pozycję Menedżer urządzeń.i zobaczy czy w kontrolery
    dźwięku video i gier nie ma błędów (? bądz !)
    Następnie kliknij przycisk Start, wskaż pozycję Panel sterowania, a
    następnie kliknij pozycję Dźwięki i urządzenia audio.i sprawdz czy
    domyslne urządzenie odtwarzania to glosniki ma Soundmax analogowe (moglo
    sie przelaczyc na SPDIF/HDMI np karty grafiki)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 4. Data: 2015-02-23 22:51:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-23 o 18:50, Ewelina pisze:

    > Co robić? Chciałabym uniknąć reinstalacji systemu.
    >
    > Bardzo proszę o pomoc.

    Problem jest programowy więc nie ta grupa.
    Ale sprawdził bym czy nowe urządzenie nie poprzestawiało
    jako źródło dźwięku nowej karty.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-02-23 23:15:19
    Od: "Ewelina" <E...@x...com.pl>

> [...]
    > następnie klikając pozycję Menedżer urządzeń.i zobaczy czy w kontrolery
    > dźwięku video i gier nie ma błędów (? bądz !)
    Nie ma błędów. Wszystko wygląda OK, jak zwykle.

> [...]
    > domyslne urządzenie odtwarzania to glosniki ma Soundmax analogowe (moglo
    > sie przelaczyc na SPDIF/HDMI np karty grafiki)
    Od tego sprawdzenia zaczęłam, wszędzie jest SoundMAX.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 6. Data: 2015-02-23 23:16:24
    Od: "Ewelina" <E...@x...com.pl>

    > Ale sprawdził bym czy nowe urządzenie nie poprzestawiało
    > jako źródło dźwięku nowej karty.

    Jakie nowe urządzenie??? Jaka nowa karta???

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 7. Data: 2015-02-24 00:34:57
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    Cześć!
    W dniu .02.2015 o 23:15 Ewelina <E...@x...com.pl> pisze:

    > Nie ma błędów. Wszystko wygląda OK, jak zwykle.

    Ewelina, strasznie dawno używałem Windy XP.
    Lepiej, żeby ktoś zweryfikował moją poradę.
    Spróbuj w Menedżerze odinstalować powyższe urządzenia, a następnie wybrać
    w menu "Skanuj w poszukiwaniu nowego sprzętu".
    IMHO nie zaszkodzi, a może pomóc.

    --
    Trefniś

  • 8. Data: 2015-02-24 00:37:35
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2015 o 00:34 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    > Spróbuj w Menedżerze odinstalować powyższe urządzenia, a następnie
    > wybrać w menu "Skanuj w poszukiwaniu nowego sprzętu".

    Oczywiście wcześniej wymuś utworzenie punktu przywracania systemu!

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2015-02-24 05:25:16
    Od: "Ewelina" <E...@x...com.pl>

    Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości

    > Spróbuj w Menedżerze odinstalować powyższe urządzenia, a następnie
    > wybrać menu "Skanuj w poszukiwaniu nowego sprzętu".
    Po odinstalowaniu został wymuszony restart. Po restarcie sam poszukał
    karty Sound MAX i zainstalował, ale nie pomogło. :-(

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 10. Data: 2015-02-24 09:49:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-23 o 23:16, Ewelina pisze:

    > Jakie nowe urządzenie??? Jaka nowa karta???

    Karta TV.