  • 1. Data: 2009-07-16 10:16:42
    Temat: Brak mocy GSX-R600 K7
    Od: "DiBi" <d...@t...pl>

    Witam grupowiczów.
    Mam moto jak w tytule, niestety odnoszę wrażenie że jest jakiś ... zamulony.
    Kompletnie nie czuć tych 125ps (wczesniej miałem 600 o praktycznie
    identycznej mocy). Na dodatek strasznie głośny jest ryk zasysanego
    powietrza, aż głowa pęka. Moto z anglii, może jakieś zdławione ? Jeśli tak
    to wie ktoś jak to sprawdzić ?
    Wszelkie info i pomysły mile widziane.
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-07-16 11:38:08
    Temat: Re: Brak mocy GSX-R600 K7
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.07.2009 DiBi <d...@t...pl> napisał/a:
    > Witam grupowiczów.
    > Mam moto jak w tytule, niestety odnosz? wra?enie ?e jest jaki? ... zamulony.
    > Kompletnie nie czu? tych 125ps (wczesniej mia?em 600 o praktycznie
    > identycznej mocy). Na dodatek strasznie g?o?ny jest ryk zasysanego
    > powietrza, a? g?owa p?ka. Moto z anglii, mo?e jakie? zd?awione ? Je?li tak
    > to wie kto? jak to sprawdzi? ?
    > Wszelkie info i pomys?y mile widziane.

    To może zajrzyj do airboxa? Może coś tam zamieszkało?

    --
    kakmartagmaildotcom

  • 3. Data: 2009-07-16 13:23:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kakmar pisze:

    > To może zajrzyj do airboxa? Może coś tam zamieszkało?

    Albo zostal przez kogos zle skrecony/rozszczelniony.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-07-17 08:01:08
    Od: "DiBi" <d...@t...pl>

    > Albo zostal przez kogos zle skrecony/rozszczelniony.
    >
    > --
    Rozebrałem i czyściutko, nuffka sztuka - moto teoretycznie ma 3000km
    przebiegu.
    Przy okazji sprawdziłem świece - też ok.

    A moc jednak jest, tylko subiektywne odczucia były inne ;)

    Nadal jednak ryk z dolotu mnie męczy, zagłusza wszystko, szczególnie jak się
    trzeba toczyć po mieście w zakresie 4-6 tys rpm, powyżej 6 tys jakby
    cichnie. Seryjny filtr, wszystko wygląda tak jak trzeba, może ten typ tak ma
    :| Ale to już założe inny temat/ankiete ;)