    From: "MichaelData" <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Brak zasięgu - wzmacniacz gsm ???
    Date: Wed, 26 Feb 2014 23:15:46 +0100

    "Chris" wydumał(a) w wiadomości ID news:lekvri$ej2$1@node2.news.atman.pl

    > Nie masz racji choć to głupota:

    Podobnie jak z CB radio. Głupota to nie jest (tak do końca) w miejscach gdzie
    nasycenie sygnału jest bardzo małe, źle dobrana antena potrafi sąsiadom zakłócić
    zasięg "na zewnątrz budynku". Zresztą, poniżej to zacytowałeś. Generalnie, jeśli
    dostaniesz (chyba) zezwolenie z PAR a urządzenia posiadają homologację (właśnie
    takie wskazałem) ryzyko wystąpnienia zakłóceń jest małe.

    [...]
    --
    Michael________