    From: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Brakuje kawa3ek ?wiat3owodu, czy da sie dobudowaa ?
    Date: Fri, 20 Jul 2007 11:49:47 +0200

    Marcin Kuczera pisze:

    > wiesz, powieszenie samego kabla to jest pikuś.
    > Przyjeżdza firma z kablem, osprzętem i rolkami i jadą z tym koksem.
    > Tyle ze uzgodnienie tego może potrwać znacznie dłużej.
    > Zeby taki kabel powiesieć, to trzeba wyłączyć linię, a często kilka linii...
    > a wierz mi - to nie takie proste jak
    > wyłączenie z okazji awarii.
    > No i do tego projekty projekty projekty i inne uzgodnienia.
    > Dzisiaj właściciel działki nad którą leci linia WN może nie wyrazić zgody na
    > światłowód.
    [..]
    Z tego co zrozumiałem tutaj chodzi o teren jednego właściciela PKP (no jednej
    grupy).
    Czyli jeżeli PKP będzie miało wolę (i ustali która spółka jest właściwa do
    tego). Problemem może być to że (AFAIR):
    * teren należy do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. bądź PKP Nieruchomości (przy
    stacjach itp)
    * kanalizacja może należeć/być w całości dzierżawiona przez Telekomunikacja
    Kolejowa Sp. z o. o.
    Gdy będzie wola trochę potrwa, ale da się załatwić, gdy tej woli nie będzie to
    nic nie załatwisz. Musisz się także przygotować na wydatki rzędu 100-200tys. zł.