    From: n...@w...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bramka sms Era - problem
    Date: Sun, 29 Mar 2009 12:04:58 -0700 (PDT)

    Mam trochę inny problem z bramką: kiedy się loguję na bramkę
    sponsorowaną nad okienkiem, gdzie wpisuje tresć smsa mam dwa
    przyciski: SMS i MMS. Domyślnie po zalogowaniu zaznacza mi sie MMS i
    jak naciskam przycik SMS to mi się nie przełącza i nadal mam napisane
    ze wysyłam mmsy. Pamiętam, że wcześniej nie było takiego problemu.
    Chciałabym się dowiedzieć czy może komuś jeszcze się nie przełącza na
    smsy?