  • 1. Data: 2009-03-22 11:36:01
    Temat: Bramka sms Era - problem
    Od: "Niore" <R...@w...pl>

    Jeszcze niedawno moglem wysylac smsy przez sponsorowana bramke Ery.
    http://www.era.pl/msg/user/sponsored/mms.do
    Mialem swoje konto (login i haslo) i dziennie moglem wyslac z niej max 5
    smsow.
    Niestety od paru dni nie moge nic wyslac.
    Co sie dzieje? Widac tylko zakladke mms ale tych takze nie moge wyslac.
    Moze sa jakies inne bramki?

  • 2. Data: 2009-03-22 14:02:40
    Temat: Re: Bramka sms Era - problem
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 22 Mar 2009 12:36:01 +0100, "Niore" <R...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Niestety od paru dni nie moge nic wyslac.
    >Co sie dzieje? Widac tylko zakladke mms ale tych takze nie moge wyslac.
    Wszedlem przez podany przez Ciebie link, zalogowalem sie. Widze mms i
    sms. Wypelniam formularz, robie wyslij. Nie doszlo ;) Ale wysylac sie
    da. Jesli masz nieaktywne wysylanie to albo wykorzystales dzienny
    limit albo moze dawno sie nie logowales i musisz na nowo uzupelnic
    profil? Co kilka miesiecy po zalogowaniu wyskakuje mi koniecznosc
    uzupelnienia profilu. Ale wyskakuje samo... nie trzeba bylo sie
    domyslac zeby edytowac profil.

    WAM
    --
    www.aveo.nadmorze.pl - Chevrolet Aveo 1150 ccm benz. 72 KM / 53 kW,
    kolor: niebieski (błękitny), liczba drzwi: 4/5,

  • 3. Data: 2009-03-29 19:04:58
    Od: n...@w...pl

    Mam trochę inny problem z bramką: kiedy się loguję na bramkę
    sponsorowaną nad okienkiem, gdzie wpisuje tresć smsa mam dwa
    przyciski: SMS i MMS. Domyślnie po zalogowaniu zaznacza mi sie MMS i
    jak naciskam przycik SMS to mi się nie przełącza i nadal mam napisane
    ze wysyłam mmsy. Pamiętam, że wcześniej nie było takiego problemu.
    Chciałabym się dowiedzieć czy może komuś jeszcze się nie przełącza na
    smsy?

  • 4. Data: 2009-03-29 19:15:02
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-29 21:04, n...@w...pl napisał:
> [...]
    > ze wysyłam mmsy. Pamiętam, że wcześniej nie było takiego problemu..
    > Chciałabym się dowiedzieć czy może komuś jeszcze się nie przełącza na

    Nie znam tej bramki i mogę tylko tylko podejrzewać przyczynę. Jeśli
    logujesz się przez stroną www to zobacz co będzie jeśli wejdziesz na
    stronę za pomocą innej przeglądarki internetowej.

    --
    Cz.