  • 41. Data: 2021-11-09 10:21:05
    Temat: Re: Buczenie w głośnikach
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Nov 2021 00:04:30 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie jest niepoważne. Widziałeś takie testery z neonówką jakich uzywają
    > np. elektrycy? Jak się przyłozy do jednej dziurki w gniazdku to neonówka
    > świeci, do innej już nie. A kabel możesz włozyc na dwa sposoby i zdarzyc
    > się może że będzie to inny sposób dla komputera i inny dla urządzenia
    > zewnęterznego. Czasami robia się w związku z tym różne cyrki.

    Powiedziałbym wiecej: nie czasami, a z reguły dzieją się cuda przy
    pływającej masie, przy sygnałach niesymetrycznych (co jest, normą w
    sprzęcie domowym), czy przy masie ekranującej podpinanej gdzie-bądź i
    czasami bez sensu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 42. Data: 2021-11-09 15:05:44
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Thu, 04 Nov 2021 11:22:45
    From: trybun

    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 43. Data: 2021-11-10 02:03:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:smd67n$nfr$1$kolczan@news.chmurka.net>
    user Mirek Ptak pisze tak:

    > Nie będąc elektronikiem przerobiłbym je na oazę ciszy w mniej niż
    > minutę ;) BPNMSP
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    sejw dy planet ;)

    u mnie na osiedlu pełno grzejników na śmietniku,
    mikrofale, telewizory, zabawki, meble. Każdy mały
    lasek zawalony śmieciami i gruzem. Choć nasi dzielni rodacy
    to sprzątają to nie nadążają. Brak kierowców.

    żeby to nigdy nie dotarło do Polski

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 44. Data: 2021-11-10 08:36:09
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 08.11.2021 o 19:39, PiteR pisze:
    > in <news:smb2m4$8h9$4@gioia.aioe.org>

    > Wiesz nie wiem bo jestem elektronikiem. Te głośniki
    > przerobiłbym (w dwie godziny w najgorszym przypadku) na oazę ciszy ;)

    Nie mam żadnych wątpliwości że chodzi o jakąś błahostkę.

  • 45. Data: 2021-11-10 08:37:04
    Od: trybun <L...@j...cb>

> [...]
    > się może że będzie to inny sposób dla komputera i inny dla urządzenia
    > zewnęterznego. Czasami robia się w związku z tym różne cyrki.

    Dlatego piszę że wydało mi się tylko. ?

  • 46. Data: 2021-11-10 08:37:49
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 08.11.2021 o 15:19, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > szumi na standby, dopiero pstryczek zasilania odłącza, ale wtedy belka
    > sama się nie włączy po włączeniu monitora (zdalnym z kompa).
    > Na dodatek bardziej szumi po wcześniejszym włączeniu jakichś funkcji
    > dźwiękowych (w rodzaju poszerzania bazy stereo czy equalizera itp.)
    > dla mnie pożytecznych i używanych, czyli raczej nie jest to kwestia
    > zasilania, a toru dźwięku.
    > A wyłączenie prztyczkiem zeruje ustawienia tych funkcji dźwiękowych i
    > po włączeniu trzeba je ustawiać od nowa (sensorami dotykowo plusy
    > minusy strzałki, długo trwa) - kwadratura koła.

    Z tego wynika że chyba najlepiej by było kupować głośniki z monitorem?,
    ale i tu pewnie nie ma gwarancji że z owych głośników będzie słyszalne
    tylko to czego sobie życzy klient..

  • 47. Data: 2021-11-10 20:19:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Takie wbudowane na stałe w monitorach to grają na zasadzie głośniczka komputera
    obudowy AT x2, no chyba że to TV (wiele osób kupuje
    TV zamiast monitora).
    Ale faktycznie w moim EIZO ich "na pusto" nie słychać (ściszone w menu do 0 bo nie
    jestem masochistą żeby ich słuchać, i przyznam że
    to było wielkie rozczarowanie).

    -----

  • 48. Data: 2021-11-16 00:19:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-07 o 21:42, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Przepraszam, że miałem nadzieję, iż masz jakieś pojęcie o sprzężeniu
    > zwrotnym. Zamieniam drugie zdanie na "Trafiło się ślepej kurze ziarno".

    Kiedyś Ci już napisałam, że jesteś złośliwy sklerotyk.

    --
    animka