    Subject: Re: Burza na Giewoncie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: MiSter <U...@w...pl>
    Date: Fri, 23 Aug 2019 22:24:00 +0200

    W dniu 2019-08-22 o 19:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Hm, a krzyz nie powinien ochronic tego lancucha na zasadzie piorunochronu ?
    >
    > Czy ladunek z krzyza przeplynal na lancuch, a potem ludziom po rękach ?
    >
    > J.

    Kiedyś za młodych lat przechodziłem w czasie deszczu i burzy kładką dla
    pieszych nad peronami kolejowymi PKP.
    W pewnym momencie podczas błysku odległego pewnie około 300- 500m
    zaindukowało się takie napięcie w moim parasolu, że odruchowo go
    wyrzuciłem przed siebie, podobnie postąpiła kobieta idąca przede mną.
    Od tej pory mam uczulenie na burze...

    MiSter