  • Data: 2016-08-30 19:32:39
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nq4d1h$6t8$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 29.08.2016 o 22:44, RoMan Mandziejewicz pisze:

    >Bo trasa jest fajna, ale jeden skok już nie bardzo.

    ~12h ... jeszcze do wytrzymania.

    >Zgadza się, tak od kilkunastu lat to stosuję.
    >Dzieci też nie lubią całodziennej jazdy. I ciężko im się dziwić.

    Ale one juz chyba coraz starsze, a tez im sie nie usmiecha 4 dni w
    samochodzie, jesli mozna 2.

    >A jak mi się spieszy, to wybieram samolot. Koszty zbliżone.

    No coz, z Poznania do Paryza pewnie cos lata, jesli jednak nie ma
    bezposredniego lotu, to czas sie wydluza. I wcale nie musi byc
    szybciej niz samochodem.
    Koszta moze i te same, ale tylek od siedzenia boli tak samo.
    Tylko ksiazke sie wygodniej czyta, bo w poczekalni nie trzesie :-)
    Ale jak sie telefon rozladuje, to gorzej :-)

    J.