  • Data: 2016-08-30 19:40:38
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    Tuesday, August 30, 2016, 6:42:25 PM, you wrote:

    [...]

    > No właśnie - czyli prawie 6h, a on ma dużo dalej.

    Ależ piszę, że inaczej planuje się trasę 450 km a inaczej 780 km jeśli
    zamierza się ją przejechać jednym ciągiem.

    Poza tym - popełniliśmy błąd z zajazdem - koszmarnie powolna obsługa i
    niedobre żarcie. Już wolałbym zeżreć hotdoga na stacji podatkowej. Nie
    zmarnowałbym niepotrzebnie co najmniej godziny.

    > I jakoś nie chciałeś poprzestać na 15 minutowych postojach na tankowanie.
    > I o tym właśnie piszę - to jest normalna podróż na wakacje - zawsze coś
    > się po drodze ciekawszego trafi.
    > A w nocy to zamiast obiadu pewnie by się trzeba zdrzemnąć na godzinę.....

    Ale noc odrzucam. Zbyt niebezpiecznie.

    > Tak - postojów trzeba zaplanować jeszcze więcej.

    Już to napisałem wcześniej, ale powtórzę: taka podróż wymaga decyzji, czy
    się jedzie z punktu A do punktu B w minimalnym czasie czy też czy się
    rozkłada trasę na dwa dni.

    > Bez tego obecnie to i 80 ciężko zrobić bez gnania na odcięciu....

    Bez przesady, naprawdę. Jechałem ostatnio do Gdańska, przepisowo na
    tempomacie na S8 i A1 (tak się porobiło, że najszybciej z Opola jest
    się przebić do S8). Średnia łącznie z postojami właśnie ciut powyżej 80.

    Ty chyba już zapomniałeś, jakie średnie się robi jadąc wariackim
    tempem ;)

    --
    Best regards,
    RoMan