  • 1. Data: 2010-12-20 20:00:30
    Temat: Re: Były przejściówki pomiędzy PC35 a F4i?
    Od: gojo <g...@g...com>

    On 19 Gru, 20:05, solo <s...@o...pl> wrote:

    > Spotkał się ktoś z takimi egzemplarzami? Może to jakaś końcówka
    > produkcji PC 35 ale już w nowej budzie?

    F4i to też PC35 - to ten sam silnik, tylko wtrysk zamiast gaźników.
    Nominalnie wychodziły od 2001 - widocznie wyprodukowany jakoś pod
    koniec 2000 model rocznikowy 2001.
    GM

  • 2. Data: 2010-12-21 06:05:24
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "gojo"F4i to też PC35 - to ten sam silnik, tylko wtrysk zamiast gaźników.
    Nominalnie wychodziły od 2001 - widocznie wyprodukowany jakoś pod
    koniec 2000 model rocznikowy 2001.

    Dokladnie - plus roznica w hamulcach...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2010-12-21 14:48:59
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    gojo napisal:

    | F4i to też PC35 - to ten sam silnik, tylko wtrysk zamiast gaźników.
    | Nominalnie wychodziły od 2001 - widocznie wyprodukowany jakoś pod
    | koniec 2000 model rocznikowy 2001.
    | GM

    Ja np. mam VFR z 2000, a modelowo jest to już rocznik 2001. Najwyraźniej
    rozpoczęli produkcję jakoś w listopadzie, bądź grudniu ;) Nie jest to takie
    rzadkie zjawisko :)

    --
    Bialy | GG:1092403