  • Data: 2010-02-17 19:12:14
    Temat: Re: [C++] Sprawdzenie nulla dla struktury
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz 'Maly' Ostrowski pisze:

    > W C# w którym "piszesz" umiesz porównac value-type z nullem? Dobry jesteś.

    Wiesz, rózne ludzkie zoo jest tu na grupie, spóznieni studenci itd.
    Potrafię zrozumieć choć nie zaakceptować.

    Tu gośc się przestawia, że chodzi nie o szkółkę ale o jakąs produkcję.
    Rozumiem, każdy chce na chlebek i do chlebka.

    Ale myślę o kretynie, który zatrudnił naszego uroczego rozmówcę jako
    programistę a nie ciecia i jak na razie go nie zwolnił. Przecież na code
    review ani na testy też nie wysupła bo braknie mu na 'przyjaciółkę'.
    Serdecznie mu życzę, żeby dwóch śmiertelnie poważnych panów ze
    skórzanymi teczkami i piórami po dwieście dolców mu wytłumaczy o co
    chodzi i dlaczego tak dużo.

    <do programistow>
    Rozumiem, że ktoś na jakimś etapie może nie znać śpiewająco referencji
    języka i biblioteki. Ale jak nie odróżnia faktu skompilowania programu
    od jego działania, głęboko 'wierzy w siebie', wytrenował manipulacyjne
    zagrywki 'pewnie nie wiesz, skoro nie powiesz', klepie znaki specjalne
    bez zrozumienia ale aż do skutku, to ja przepraszam. Mam nadzieję nie
    miec tego kodu w maszynce do mięsa ani na OIOM jak mnie będą reanimować.
    </do programistow>

    Chyba że w zatrudnieniu chodzi o to, jak mówią panowie z piórami,
    'relacje intymne', ale wtedy po co w ogóle udawac że się programuje. A
    panom życzę wymiany piór na lepsze modele po pięćset dolców. Z tym że
    chciałbym jeszcze żywy o tych piórach przeczytać.